E-Mail
webnoob 5265
Ekstra pop3 mail Hjælp
Fra : MSN

Dato : 14-04-02 09:10

Hvem tilbyder en e eail service hvor jeg kan´have 2 særskilte e mail konto
Vi er 2 brugere og vil gerne have hvar vores
Ikke noget med webmail:: Den skal kunne køre over outlook express
Jeg har stofanet og Jeg har prøvet med jeg har prøvet med min gamle tele dk
abb.
Der kan jeg godt hente ag sende post men ikke til en stofanet kunde ??

Fra : Mogens

Dato : 14-04-02 09:33

On Sun, 14 Apr 2002 10:09:46 +0200, "MSN" <151515@sol.dk> wrote:

> [...]
>abb.
>Der kan jeg godt hente ag sende post men ikke til en stofanet kunde ??

www.portalen.no kan du sagtens have flere POP3 mail kontoer.
Det er gratis og fungerer fint sammen med Stofanet.

Mvh Mogens

Fra : DonE

Dato : 14-04-02 13:25

Eller www.coolnames.dk
/DonE

Fra : Emerik Schultz-Peter~

Dato : 06-05-02 10:43

I Outlook Express kan du have flere identiteter, med hver deres email-konti.

Jeg bruger det for eksempel selv, for at adskille mine private mails fra
mine arbejdsmails eller fritidsmails. Alle konti der kan hentes hjem til
Outlook Express kan bruges.

For at oprette en identitet gør man bare følgende:

Filer > Identiteter > Tilføj ny identitet

Herefter vil den spørge dig om alle POP3-mail-oplysningerne.

MVH Emmer

P.S: Det virker kun for Outlook Express, så vidt jeg ved, altså ikke for
Outlook.