Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
hjælp til riva TNT2 M64
Fra : Bo Kempf

Dato : 14-04-02 00:35

Hej
Hjælp en nybegynder.
Har prøvet at installerer et TNT2 kort (PCI) på en gammel K6 200 MHz
maskine.
Hvad kan være galt når der ved opstart kommer meddelelse om at kortet ikke
er installeret korrekt?
Sikkert det hele....men vær nu barmhjertige med en stakkel.
Bo

Fra : K E Nielsen

Dato : 14-04-02 08:56

Hvilken driver har du installeret?

Fra : Bo Kempf

Dato : 18-04-02 23:11

Den nye detonator 28.32. Jeg ved ikke meget om dette felt. Jeg fik først
installeret korrekt, så kortet virkede et par dage. Men efter at have
installeret et spil ( toystory 2) til ungerne frøs maskinen og ved genstart
kom der pludselig en meddelelse om at kortet ikke er konfigureret eller ikke
virker korrekt. Denne meddelese kom også allerførste gang jeg installerede
men jeg fandt ud af at sætte det gamle grafikkort i maskinen hvorefter jeg
fjernede de gamle drivere hertil. Herefter kunne jeg reinstallerer det nye
kort så det virkede, men det kan jeg uvist af hvilken grund ikke gentage med
succes.

Kortet er iøvrigt PCI.
Min maskine er en ældre
K6 200 MHz MMX
64 MB ram
iflg. brugermanualen:
PCI pentium TR10 mainboard
intel 82430 VX chip set
K E Nielsen <karle*nospamforme*@city.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a9bcng$ilq$1@news.cybercity.dk...

Fra : DonE

Dato : 15-04-02 21:47

"Bo Kempf" <bo-kempf@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
Jeg bruger 28.32 til mit riva TNT M4. Og det virker.
Se evt. news:dk.binaer mrk Driver 28.32
/DonE

Fra : DonE

Dato : 15-04-02 21:58