wohaaa :o) muhehehe
Fra : S.G

Dato : 13-04-02 22:43

Jeg troede sq ikke det var muligt..
Så en Rf600 i avisen (detais senere i post), der lød for vildt til at være
sandt.
tager i banken, de vil gerne låne mig til en mc mere (jeg er studerende, dvs
har med su + lån + arbejde 7500,- udbetalt i mdr.) tog til sjælland for at
se om det nu osse kunne være sandt her idag, er så lige kommet hjem med den
nu her..

Dyret står sq som nyt, lidt overfladisk rust på bagsvinger og helt lidt på
stellet ellers intet, dyret er sølvgrå, dyret har service bog, sidste
service sidste år ved 14.000 kilometer, klokken står nu på 15.000... .
Utroligt, men jeg tror sq den er god nok, hverken skiver, gearpedal, faktisk
det hele tyder at det ikke skulle passe , dyret er 100% originalt, lige
bortset fra kn filter +jetkit og cobra (original delene fulgte med)
Derudover så er det en 2 ejers. Dvs manden jeg købte den af havde købt den
af en pige cirka 1 år efter hendes nykøb. Siden da har han haft den
Det vilde kommer her:
63.000 danske kroner slap jeg for den..... nu har jeg kigget og luret lidt
på de rf600´er i et stykke tid, da jeg jo gerne ville have min rf400 skiftet
ud. Den eneste der måske har kunne hamle lidt op med den er den rf600
lydmuren har til 65.000, dog har den så osse over 35.000 på klokken, og
langt fra så pæn (siger min bror der var ude og se på den for 2 uger siden).
Derudover har jeg kun set rf600ere til 70k (+7k - 2k) med over 35k på
klokken osse....
Jeg er sq for glad lige nu........ godt nok har jeg 2 mc´er stående, men
hvad faen..... 400´eren skulle da gerne kunne blive skudt af i løbet af
sommeren....
Anyway måtte lige dele min glæde med jer
Kan være de rkommer lidt pics på binaer en dag

Sebastian, Odense
RF600R
RF400R (til salg)

Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-02 22:58

Tillykke med dit scoop, nu kilder mavsen hva

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
XS400Seca ** Til Salg på http://StarChild.dk **
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 13-04-02 23:00

> Anyway måtte lige dele min glæde med jer

Tillykke med den!!

/kenneth

Fra : S.G

Dato : 13-04-02 23:55

wooops
forkert formulering
det tyder selvfølgelig på at det passer med de 15.000km

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-04-02 07:24

Tillykke med den.

Vi ses derude

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : james

Dato : 14-04-02 10:27

Tillykke med ny-erhvervelsen! Det er altid en god følelse, hvad?

-james