TV out i XP med TNT kort???
Fra : Anders Berg

Dato : 13-04-02 22:43

Jeg kan ikke vælge TV-out nu hvor jeg har installeret XP. Har et
WLeadtek Winfast S320. Bruger Detonator og har prøvet diverse
forskellige versioner. Når jeg starter op er der billede på TV'et lige
indtil den går ind i XP.

Hvad skal jeg gøre?

Fra : CopyCat

Dato : 14-04-02 15:53

> Hvad skal jeg gøre?

jeg ville prøve med de orginale drivere til grafikkortet ( i nyeste
version ).. det er ikke sikkert at Detonator understøtter TV ud .. ., og
huske at sætte opløsningen på grafikkortet ned under 800*600 . for der kan
problemet også være ..

~~> Frank,.

Fra : Michael Aggerholm

Dato : 18-04-02 18:33

Jeg har haft problemer, hvis jeg bruger nyere versioner end 21.83, måske du
skulle prøve den.

Mvh Michael

Fra : Anders Berg

Dato : 19-04-02 10:56

> Hvad skal jeg gøre?

Fandt en gammel W2K driver og den virker uden problemer. Men tak
alligevel.

Mvh. Anders