Hvem skal til Dall imorgen (søndag)?
Fra : Claus Rittig

Dato : 13-04-02 21:48

Nogle gange sætter man sig ned og spørger sig selv: Hvorfor gør du det?

Jeg har skruet hele dagen for at få cyklen klar! En hel lørdag med godt vejr
muret inde i et værksted der ikke engang har vinduer. Nu er raceren klar til
løb imorgen i Dall. Men jeg er lidt nervøs. Sidste løb var Pansartrofén i
sverige, og der gik hovedlejerne. Det er godtnok dyrt! Forrige løb var
Sjørring Off-Road Løb ved Thisted langfredag, og der brækkede stellet. Hvad
mon går i stykker denne gang, og hvor dyrt bliver det?

Nå, det er ikke det værste - selvom første start er ved 10-tiden, så er
mødetid for kørere kl. 08:00, og da jeg skal hente Lars Henrik og Suzukien
på vejen betyder det at jeg skal op kl. 07:00 på en søndag morgen, hvor jeg
_kunne_ ligge og boble til kl. 10. Og jeg skal lige nå at gøre briller rene
inden jeg smutter til køjs, for de er ret bladrede.

Suk.

Håber jeg ser nogen af jer derude, og hvis I ser mig, så giv mig et
medfølende klap på skulderen, for jeg _hader_ at stå tidligt op om morgenen!

Rittig
--
Football, tennis and golf, requires only one ball,
racing requires two.

Fra : Søren Lindholt

Dato : 13-04-02 22:54

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse > Håber jeg
ser nogen af jer derude, og hvis I ser mig, så giv mig et
> medfølende klap på skulderen, for jeg _hader_ at stå tidligt op om
morgenen!

Jeg skal. Vi ses. Tidligt tidligt tidligt...

Ssssssøvnig

Fra : Claus Rittig

Dato : 14-04-02 19:29

> Håber jeg ser nogen af jer derude, og hvis I ser mig, så giv mig et
> medfølende klap på skulderen, for jeg _hader_ at stå tidligt op om
morgenen!

Så fik jeg hilst på Team Sneglefart!

Det indbyrdes styrkeforhold mellem Team Sneglefart og Aalborg Off-Road MC
Klub ser pt. således ud:

1. Ole Nielsen, Hon CR500, AORMCK
2. Lars Henrik, Husky 610, TS
3. Claus Rittig, Kaw KX250, AORMCK
4. Lars Henrik, Suz RM125, AORMCK
5. Søren Lindholt, Yam WR200, AORMCK
6. Ronni, Husky 610, TS

Men det var bare dagsformen, jeg tror ikke der er den store forskel på Lars
Henrik (TS) og mig, så når (hvis jeg nogensinde) kommer i form, SÅ...

Hyggeligt at møde jer!

Rittig

Fra : Lars Henrik

Dato : 15-04-02 21:19

Claus Rittig wrote:

> [...]
>
> Men det var bare dagsformen, jeg tror ikke der er den store forskel på Lars
> Henrik (TS) og mig, så når (hvis jeg nogensinde) kommer i form, SÅ...

tak i lige måde..
Vi tager på benhård træningslejr d.26/4(løb på Fyn), for vi vil ikke risikere
sådan et svigende nederlag til en flok skovracere igen måske ses vi
igen i Dall d.5/5 ?

Lars H