Eternit beklædningsplader under jord ?
Fra : Grønne

Dato : 13-04-02 21:06

Er der nogen der har erfaringer med eternit beklædningsplade under jorden ?
Jeg tænker på de flade eternitplader som bruges til facadebeklædning.

Jeg vil bruge dem indvendig på soklen til mit drivhus, for at beskytte de
flamingoplader der er indstøbt.

Er der evt. nogen der kender prisen på disse.

Med Venlig Hilsen

Anders Grønne

Fra : Bachelor

Dato : 03-06-02 21:27

"Grønne" <anders(fjern)@spejderweb.dk> wrote in
news:3cb88fe9$0$97300$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:noget der ligner dette

> Er der nogen der har erfaringer med eternit beklædningsplade under jorden ?
> Jeg tænker på de flade eternitplader som bruges til facadebeklædning.

De nye i dag uden asbest anbefales ikke til nedgravning som de
gamle med asbest gjorde, men jeg tror det varer en del år inden
det evt. vil give problemer (smuldre, smuldre :) )