Undskyld Andreas Falck !
Fra : Jakob Munck

Dato : 13-04-02 21:13

Andreas Falck mener at jeg har fornærmet ham, og har derfor klaget over mig
til TeleDanmark. Det er jeg naturligvis ked af, og selv om jeg godt kan lide
lidt humor, og ikke mener at de religiøse debatter her i gruppen er særlig
seriøse, så retfærdiggør det naturligvis ikke, at jeg krænker andre. Derfor
siger jeg hermed undskyld til Andreas Falck !

At du selv kalder mig "pavetilbeder", mig en "løgner", mine meninger
"gylle", lederen af min kirke for "Satan", min tro for "overtro" og min Gud
en "afgud", retfærdiggør naturligvis ikke, at jeg gør grin med dig, så du
føler dig krænket. Men sådan er verden nu engang indrettet, at aktion
fremkalder reaktion.

Nå, men lad os da være gode venner igen Andreas Falck. Jeg tilgiver dig, at
du udtaler dig som citeret, og håber også at du kan tilgive mig.

Undskyld endnu en gang !

v.h.
Jakob Munck

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-04-02 21:13

"Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Andreas Falck mener at jeg har fornærmet ham, og har
> derfor klaget over mig til TeleDanmark.

Jeg har klaget til TDC over at du på fornærmende nedgørende og hånlig
vis fremturer med bevidst at udsprede falske løgne om mig og min
person!

Og jeg er mig bekendt ikke den eneste der har klaget over at du har
udspredt løgne om mig, idet jeg har fået oplyst at der er indløbet
klager fra adskillige andre læsere i de grupper du har postet disse
løgne i.

Så længe det kun er fornærmende, uden at være løgn, bliver der ikke
sendt klager fra mig over nogen som helst.

Er det dette du også vil give en undskyldning for? I så fald ser jeg
den gerne postet i alle de grupper hvor du har udspredt dine løgne!

Og du bedes lade være med at sende noget som helst, uanset indhold til
min private mailadresse, da jeg ikke er interesseret i overhovedet at
have nogen som helst privat og/eller personlig kontakt med på nogen
som helst måde! Og dette forventer jeg bliver respekteret fuldt ud!

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Jakob Munck

Dato : 13-04-02 21:38

> Jeg har klaget til TDC over at du på fornærmende nedgørende og hånlig
> vis fremturer med bevidst at udsprede falske løgne om mig og min
> person!

Er det da løgn at du har været Adventist?
Og at du har skrevet, som jeg har citeret, om mig og den katolske kirke?

> Er det dette du også vil give en undskyldning for? I så fald ser jeg
> den gerne postet i alle de grupper hvor du har udspredt dine løgne!

Tidligere fremsendte undskyldning poster jeg gerne i enhver nyhedsgruppe,
hvor du mener det er relevant.

> [...]
> have nogen som helst privat og/eller personlig kontakt med på nogen
> som helst måde! Og dette forventer jeg bliver respekteret fuldt ud!

Ja, men det er jo dig der sender mails til mig, og ikke omvendt !

jm

Fra : Arcana

Dato : 13-04-02 21:37

> Er det da løgn at du har været Adventist?

Er det da løgn at du er gammel satanist?

--
arc@na

Fra : Jakob Munck

Dato : 13-04-02 21:51

> Er det da løgn at du er gammel satanist?
>
> --

ja, det er løgn.

jm

Fra : Arcana

Dato : 14-04-02 15:13

> ja, det er løgn.

Det tror jeg ikke på. P.N. og du har da vist endda været "præster" i den
samme "menighed" (LaVey, så vidt jeg husker).

--
arc@na

Fra : P.N.

Dato : 14-04-02 18:34

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> wrote in message
> [...]
>
> Det tror jeg ikke på. P.N. og du har da vist endda været "præster" i den
> samme "menighed" (LaVey, så vidt jeg husker).

Jeg ser gerne at man undlader at nævne mit navn i forbindelse med Jakob
Munck. Jeg er tidligere blevet beskyldt for grov opførsel, for det
undskylder jeg. Men Jakob Munck er en debatør som jeg ikke kan hamle op med,
hvad angår fjendtlighed og umenneskelig opførsel. Jeg undgår såvidt muligt
at debatere med Jakob Munck, da jeg ikke vil svines til. Her kan jeg ikke
være med.
MVH P.N.

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-04-02 21:36

"Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Ja, men det er jo dig der sender mails til
> mig, og ikke omvendt !

Endnu en bevidst løgn fra dig!

Du sendte mig en mail:
id <20020413193728.DOSE1822.fepA.post.tele.dk@pc2>
for <Andreas.Falck@ulrikkenborg.dk>;
Sat, 13 Apr 2002 21:37:28 +0200
From: "Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk>

hvorefter jeg i mail:
From: "Andreas Falck" <Andreas.Falck@ulrikkenborg.dk>
To: "Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk>
Subject: Re: Falck og Pillerup på ny veje !
Date: Sat, 13 Apr 2002 21:57:54 +0200

bad dig lade være med at sende mig nogen som mails af nogen som helst
art, og alligevel sender du denne efterfølgende:
From: "Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk>
To: "Andreas Falck" <Andreas.Falck@ulrikkenborg.dk>
Subject: =?iso-8859-1?Q?Re:_Falck_og_Pillerup_p=E5_ny_veje_!?=
Date: Sat, 13 Apr 2002 22:17:02 +0200

Så hold lige op med dit løgn - og lad være overhovedet mere nogen
sinde at sende noget til nogen som helst af mine privat
mailadresser! - Fik du fat i den?

XFUT dk.admin.netikette

Fra : Jakob Munck

Dato : 13-04-02 22:33

> Endnu en bevidst løgn fra dig!

Ja, men så gengiver jeg her det fulde indhold fra 2 mails, som jeg d.d. har
modtaget fra en person ved navn Andreas Falck. Jeg forstår at du ikke mener
de kommer fra dig, og skal derfor gøre dig opmærksom på, at der åbenbart er
en anden person, der poster i dit navn !

Hvordan skulle jeg vide, at du på denne måde har en dobbeltgænger?

v.h.
Jakob Munck

Her er de 2 mails:
I dette indlæg 3cb85531$0$11942$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
<mailto:3cb85531$0$11942$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>
fortsætter Jakob Munck med at fremsætte ærekrænkende, nedladende og
hånende samt falsk beskyldninger mod min person.

Jakob Munck fremturer i en uendelighed med at fremsætte nedsættende og
ærekrænkende falske påstande om min person, hvorfor jeg hermed vil
indgive min klage over hans opførsel i specielt dk.livssyn.kristendom.

han retter sig hverken efter adskillige henstillinger om at ophøre med
at fremsætte sådanne falske ærekrænkende udtalelser, og han retter sig
ej heller efter når der bliver sat FUT til enten dk.admin.netikette
eller dk.snak.mudderkast.

Jeg skal derfor henstille til at TDC tager affære med relevante skridt
over denne Jakov Munck, idet dette jo ikke er første gang han
fremturer på denne måd, men det sker med kortere eller længere
tidsintervaller.

Må jeg bede om en reaktion fra TDC med en tilbagemelding til
undertegne.

Mail: Andreas.Falck admin@bibeltro.dk <mailto:admin@bibeltro.dk>

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-04-02 23:05

> [...]
> Jeg forstår at du ikke mener de kommer fra dig, og skal derfor
> gøre dig opmærksom på, at der åbenbart er en anden person,

DU har IKKE modtaget den 1. af nedennævnte mails fra MIG!!

DU har modtaget den fra TDC-abuse!!

Så hold op med at fortsat at fremture med dine løgne!

Mails nr. to er jo lige præcis den hvor jeg svarer dig på din første
mail til min private mailadresse og hvor jeg beder dig holde op med at
sende mig yderligere mails, idet jeg ikke ønsker at modtage noget som
helst fra dig.

Endnu engang er du taget i en bevidst løgn og i med fuldt overlæg at
forsøge at manupulere og fordreje kendsgerningerne.

Og så repsekter venligst når du bliver FUT-et til en anden gruppe hvor
debatten om dette retteligt hører hjemme. I modsat fald må der jo en
ny klage afsted om at du fortsat nægter at følge FUT-er og dermed
insistere på at fortsætte debatten i en gruppe hvor den er aldeles
off-topic.

> Hvordan skulle jeg vide, at du på denne måde har en dobbeltgænger?

Der kan jo slet ikke være en dobbeltgænger når det beviseligt slet
ikke er mig, men TDC-abuse der har sendt den første af de nævnte maild
til dig.

Hvornår lærer du at holde dig til sandheden, i stedet for at blive ved
med bevdist at fremture med løgne og falske påstande.

Måske jeg skulle overveje endnu engang at gøre TDC-abuse for disse
dine forsøg på fremture med disse dine løgne og falske beskyldninger?

Endnu engang XFUT dk.admin.netikette

Fra : Jakob Munck

Dato : 13-04-02 23:39

> DU har IKKE modtaget den 1. af nedennævnte mails fra MIG!!
>
> DU har modtaget den fra TDC-abuse!!

Jeg vidste ikke at TDC-abuse brugte dit navn som afsenderadresse, når de
henvender sig til folk. Det overrasker mig ! Men er du nu også helt sikker
på, at du selv taler sandt?

> Endnu engang er du taget i en bevidst løgn og i med fuldt overlæg at
> forsøge at manupulere og fordreje kendsgerningerne.

Der kan man se. For mig at se virker det som om du fordrejer
kendsgerningerne.

> Der kan jo slet ikke være en dobbeltgænger når det beviseligt slet
> ikke er mig, men TDC-abuse der har sendt den første af de nævnte maild
> til dig.

Tilgiv mig, at jeg ikke vidste, at TDC-abuse henvender sig til folk med dit
navn som afsender. Det kommer som en overraskelse for mig, og - hvis jeg
skal være helt ærlig - så har jeg nok lidt svært ved at tro på det.

> [...]
>
> Måske jeg skulle overveje endnu engang at gøre TDC-abuse for disse
> dine forsøg på fremture med disse dine løgne og falske beskyldninger?

Men måske burde jeg også klage over dig. Det er jo ret så grove, usande,
personkrænkende og injurierende påstande du kommer med. Og hvad jeg har
citeret er blot en brøkdel af dine krænkelser. Ved en smule søgning på
nettet kan jeg hurtigt finde en del mere fra din side af samme skuffe.

Sandhedsværdien af din påstand om at TeleDK udsender mails i dit navn,
forekommer mig heller ikke at være særlig høj. Mon ikke også du har glemt
eller misforstået noget i denne forbindelse?

Nå, men indtil videre har jeg tilgivet dig alle dine krænkelser, og håber at
du vil blive i godt humør igen. For naturligvis vil jeg ikke genere dig, du
kære Anders. Du har din religion og jeg har min, og hver for sig mener vi
nok at den andens religion er temmelig ubehagelig. Derfor er det dejligt, at
vi kan udveksle meninger her på nettet. Trist hvis censur skulle gøre dette
umuligt, for hvad ville alternativet så være?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-04-02 10:08

> Jeg vidste ikke at TDC-abuse brugte dit navn som afsenderadresse,
> når de henvender sig til folk. Det overrasker mig ! Men er du nu
> også helt sikker på, at du selv taler sandt?

Fremvis beviser for at det er mig der har sendt den mail til dig, og
ikke TDC der har inkluderet teksten fra min klage i deres henvendelse
til dig,

Du kan bl.a. bevise din påstand ved her at offentlige hele mailen
incl. den komplette header. Men det tør du jo nok ikke, for så vil din
falske og løgnagtige påstand jo blive klart tilbagevist.

> Der kan man se. For mig at se virker det som om du fordrejer
> kendsgerningerne.

Bevis din påatand. Og kom med den komplette header!

[ ... ]

> [...]
> med dit navn som afsender. Det kommer som en overraskelse for
> mig, og - hvis jeg skal være helt ærlig - så har jeg nok lidt svært

Bevis din løgnagtige falske påstand.

[ ... ]
> Sandhedsværdien af din påstand om at TeleDK udsender mails
> i dit navn, forekommer mig heller ikke at være særlig høj. Mon
> ikke også du har glemt eller misforstået noget i denne forbindelse?

Du kan bevise din påstand ved at offentligøre hele mailen incl. den
komplette header!

Og til din orientering skal jeg lige oplyse at jeg nu har gjort
TDC-abuse opmærksom på hvordan du forfalsker og manipulerer med
oplysninger om hvem der har sendt hvad, - og at du næsten helt
konsekvent IKKE retter dig efter FUT, idet denne debat er helt
off-topic i denne gruppe.

Endnu engang sættes der FUT til dk.admin.netikette

Og hvis du enenu engang ikke retter dig efter denne FUT og fortsætter
med denne debat debat i dk.livssyn.kristendom, vil der endnu engang
blive indsendt en klage over dig.

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-04-02 10:42

"Andreas Falck" <admin@bibeltro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Fremvis beviser for at det er mig der har sendt den mail til dig, og
> ikke TDC der har inkluderet teksten fra min klage i deres

Og nu har jeg efterforsket lidt mere i dette, idet jeg kan se, at
Jakob Munck harcellerer over er at jeg af "høflighedsgrunde" har sendt
ham en kopi af den klage jeg har indgivet til TDC-abuse.

Dette gjorde jeg fordi jeg finder det mest rigtigt at den indvolverede
part (her Jakob Munck) er fuldt ud klar over præcist hvad jeg har
klaget over og hvorfor!

Kun dette til yderligere belysning af hvor uverhæftig Jakob Munck er,
og hvor lemfældig han omgås med sandheden!

Stadig XFUT dk.admin netikette

Fra : Jakob Munck

Dato : 14-04-02 18:00

Her er headeren på de 2 mails, som jeg - iflg. Andres Falck - har modtaget
fra TDC-abuse, og hermed kan alle interesserede, sammen med mig, undre sig
over at denne institution er begyndt at udsende mails med Andreas Falck som
afsender adresse.

Eller også kan man jo selv prøve at tænke sig til en anden forklaring !

jm

(InterMail vM.4.01.03.23 201-229-121-123-20010418) with SMTP

id <20020413200026.STY6796.fepZ.post.tele.dk@fe040.worldonline.dk>

for <jakob.munck@tdcadsl.dk>; Sat, 13 Apr 2002 22:00:26 +0200

by fe040.worldonline.dk with SMTP; 13 Apr 2002 20:00:25 -0000

From: "Andreas Falck" <Andreas.Falck@ulrikkenborg.dk>

To: "Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk>

<013e01c1e31e$a94ffc40$0601a8c0@Lap> <03f601c1e324$3a32cc60$ebb6f33e@pc2>

Date: Sat, 13 Apr 2002 21:57:54 +0200

charset="iso-8859-1"

(InterMail vM.4.01.03.23 201-229-121-123-20010418) with SMTP

id <20020413190933.DJXS1822.fepA.post.tele.dk@fe030.worldonline.dk>

for <jakob.munck@tdcadsl.dk>; Sat, 13 Apr 2002 21:09:33 +0200

by fe030.worldonline.dk with SMTP; 13 Apr 2002 19:09:33 -0000

From: "Andreas Falck" <Andreas.Falck@ulrikkenborg.dk>

To: "Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk>

Date: Sat, 13 Apr 2002 21:08:47 +0200

charset="iso-8859-1"

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-04-02 17:54

> [...]
> at udsende mails med Andreas Falck som afsender adresse.
>
> Eller også kan man jo selv prøve at tænke sig til en anden

Ork du, du er alt for sent ude, - jeg har for længst fundet ud af at
jeg faktisk sendte dig en kopi af den klage jeg indsendte til
TDC-abuse. Så jeg har forlængst erkendt at jeg faktisk havde sendt den
mail til dig som jeg sagde at jeg ikke havde sendt.

Herved har jeg forlængst erkendt min fejl og min kæmpebrøler på dette
punkt. Modtager du min undskyldning for denne brøler?

Fra : Jakob Munck

Dato : 14-04-02 18:32

> Herved har jeg forlængst erkendt min fejl og min kæmpebrøler på dette
> punkt. Modtager du min undskyldning for denne brøler?

naturligvis

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-04-02 18:31

> naturligvis

Tak!

Fra : N/A

Dato : 14-04-02 22:02

Fra : P.N.

Dato : 14-04-02 13:37

"Andreas Falck" <admin@bibeltro.dk> wrote in message
> [...]

> ny klage afsted om at du fortsat nægter at følge FUT-er og dermed
> insistere på at fortsætte debatten i en gruppe hvor den er aldeles

Må jakob nu heller ikke længere selv bestemme i hvilken gruppe han svare på
dine beskyldninger.
LOL.
P.N.

Fra : Jakob Munck

Dato : 13-04-02 21:30

Lad mig lige nævne, at de faktuelle forhold som jeg nævner i mine indlæg
vedr. Andreas Falcks tilknytning til Adventisterne, og andres - f.eks.
Rasmus Pinnerups - forhold til andre religiøse retninger, alene bygger på
informationer, som Andreas Falck og sidstnævnte selv er fremkommet med på
nettet.

Men tolkningen af indholdet og de mulige konsekvenser af disse medlemskaber
har været, er naturligvis min egen, og sikket helt forkert efter de to
herrers egen mening. Men religion er nu engang, lige som humor, et spørgsmål
om fortolkninger.

jm

Fra : N/A

Dato : 14-04-02 19:58

Fra : N/A

Dato : 14-04-02 19:58

Fra : N/A

Dato : 14-04-02 19:58

Fra : Claus U

Dato : 14-04-02 19:58

Hi Ejvind Kruse you wrote:

> Føj, du er klam !

Åh ja - nu husker du vel og få det hele med ik'?

--
Claus U - http://www.cykeltyven.dk
Dette indlæg er skrevet med en signaturadskiller der virker

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 14-04-02 20:16

"Claus U" <nospam@my.dyndns.dk> wrote in message news:postede.on.14.04.2002.20.57.52.to.dk.snak.seksualitet.by.Claus@my.dyndns.dk...

> Åh ja - nu husker du vel og få det hele med ik'?

Seføli'.

--
Ejvind

Fra : Social Apathy