Genbrug af fremdrevne blomsterløg
Fra : Bente Holm Nielsen

Dato : 13-04-02 18:07

Hej. I denne tid har man mulighed for at klunse påskeliljeløg. Men kan
det betale sig?
Venlig hilsen
Bente

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 13-04-02 19:27

On Sat, 13 Apr 2002 19:07:06 +0200, Bente Holm Nielsen
<Bentehn@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej. I denne tid har man mulighed for at klunse påskeliljeløg. Men kan
>det betale sig?

Påskeliljer plejer at være nemme at få i blomst igen. De skal bare
sættes og have lov at visne ned af sig selv, så plejer de at have
blomster igen næste år.

http://www.gartneriet.dk

Fra : MM

Dato : 15-04-02 20:56

> Påskeliljer plejer at være nemme at få i blomst igen. De skal bare
> sættes og have lov at visne ned af sig selv, så plejer de at have
> blomster igen næste år.
Skal man ikke huske at nippe hovedet af??
--

Venlig hilsen Mia
Jamen så var det jo her jeg skulle reklamere for den rigtig fede hjemmeside,

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 15-04-02 21:14

On Mon, 15 Apr 2002 21:56:05 +0200, "MM" <mivse@sol.dk> wrote:

>Skal man ikke huske at nippe hovedet af??

Skal og skal.... det kan være en god ide at gøre det. Men jeg syntes
ikke selv det har nogen større effekt, og lidt doven anlagt er jeg jo,
så jeg plejer at lade dem sidde

http://www.gartneriet.dk