Billigt til Nice?
Fra : Pernille og Kennet

Dato : 13-04-02 17:33

Hvad er den billigste måde at komme til Nice på? Fly, tog??

Kennet

Fra : jacob nielsen

Dato : 13-04-02 18:13

"Pernille og Kennet" <pernille.kennet@oncable.dk> wrote in message
> Hvad er den billigste måde at komme til Nice på? Fly, tog??

Mine forældre fik et par billige billetter med http://www.goodjet.com/ der
flyver fra Malmø.

Mvh.
Jacob

Fra : Stig Hartvig Nielsen

Dato : 13-04-02 20:40

"jacob nielsen" <jacobnielsen@altavista.com> wrote in message
> "Pernille og Kennet" <pernille.kennet@oncable.dk> wrote in message

Fra Billund kan du flyve med Krone Rejser http://www.kronerejser.dk/ og det
koster ca. 2.800 kr. og man kan kun flyve om søndagen, jf.:
http://www.billund-airport.dk/nnn/nf/dk/fly_nice_udenrigs.shtml

Skal det være billigt (med fly) må du rejse via London, og det gøres vist
billigst med Ryan Air fra Esbjerg eller Århus, men prisen afhænger meget af
hvornår man rejser http://www.ryanair.com/danish/index.html

Fra London tror jeg at Go og Easy Jet er billigst. Også her er der stor
forskel på priserne afhængigt af hvornår man vil rejse. Skal man have en
overnatning i London er der vist ikke noget at spare; kan man undgå en
overnatning gætter jeg på at du kan komme fra Esbjerg eller Århus - via
London - til Nice for under 2.000 kr. inkl. afgifter.

Prøv selv at gå på opdagelse hos http://www.go-fly.co.uk og
http://www.easyjet.com/

mvh
Stig

Fra : Henning Nielsen

Dato : 13-04-02 22:22

http://www.sterlingtickets.com/ kunne også være en mulighed - omkring 2000
for en returbillet så vidt jeg kan regne ud - dog afhængig af hvornår I vil
derned.

Man kunne selvfølgelig også vælge en billig bustur til Paris - og så rejse
videre med TGV-tog til Nice. Sidstnævnte koster sådan vist omkring 170 Euro
(retur) ifølge http://www.sncf.com

venlig hilsen
Henning

Fra : Henning Nielsen

Dato : 13-04-02 22:29

"Henning Nielsen" <HenningNoSpam@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Har lige opdaget at Air France har lagt nogle favorable tilbud ud på deres
hjemmeside. 2240 kr til Nice fra Kbh. Se http://www.airfrance.dk/

venlig hilsen
Henning

Fra : riviera