Halvautomatisk salonriffel
Fra : Søren

Dato : 13-04-02 17:38

Hej
Hvis du står og mangler en halvautomatisk Winchester salonriffel, og ellers
har et eller andet der kan sige bang du vil give i bytte (Evt. et OU cal.
12) så giv lyd.
mvh.
Søren

Fra : Savini

Dato : 13-04-02 17:49

hvad skal du have for salonriflen? Er der kikkert på? Er det en LR MAG eller
LR? Er den velholdt?

Thomas

Fra : Søren

Dato : 13-04-02 18:13

Det er en alm. lr. med 15(tror jeg nok) skuds magasin. Er det fordi du kke
har noget at bytte med kan vi vel altid blive enige om en pris. Er det ok
med 1800?
mvh Søren

Fra : Savini

Dato : 13-04-02 20:21

hvor gammel er den? Er den velholdt? Hvad med kikkert?

Fra : Søren

Dato : 14-04-02 06:49

Der er ingen kikkert, og den er yderst velholdt.

Fra : Savini

Dato : 14-04-02 07:08

har du evt. et billede?

Fra : Søren

Dato : 14-04-02 07:37

Nej, men send et tlf.nr. til kroch@mail1.stofanet.dk så kan vi finde ud af
hvad vi gør.

Fra : Søren

Dato : 14-04-02 07:15

Jeg glemte at sige at den befinder sig i Århus.
Søren

Fra : Savini

Dato : 14-04-02 16:38

jeg har fået tilbud på en halvautomatisk til 1000 kr. Har dog ikke sagt ja
endnu.

Fra : Søren

Dato : 14-04-02 18:26

Det skulle du tage at gøre. Det er aligevel 800 kr. til forskel.