nogle gange problemer med at åbne index si~
Fra : JSC

Dato : 13-04-02 15:37

Hejsa

Jeg har lavet en website for en kennel, men nogle gange kan den ikke åbne
index.htm. Refresher man siden 4-5-6 gange, kommer den som oftest.
Siden er med frames, men det burde ikke være problemet. Både index.htm og de
to frames den består af er lagt ud, så dér er der ikken noget galt.

Er der nogen, der har oplevet lign. eller har et forslag til løsning..?!
Adressen er www.kennel-grejsdalen.dk

På forhånd tak

--
Mvh/Regards
Jan Skov

Fra : Jakob Andersen

Dato : 13-04-02 16:45

"JSC" <nyhedsgruppe@REMOVETHISjsc.dk> wrote in message
> Er der nogen, der har oplevet lign. eller har et forslag til løsning..?!
> Adressen er www.kennel-grejsdalen.dk

Hvilken server ligger den på?

Du skal bruge en frameset Doctype istedet for nedenstående:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">

--
Jakob Andersen

Fra : JSC

Dato : 13-04-02 17:43

"Jakob Andersen" <jakob@effectus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du skal bruge en frameset Doctype istedet for nedenstående:
>
> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">

Hej Jakob

Den ligger på en Win2000 med FP understøttelse.

Mvh
Jan

Fra : Jakob Andersen

Dato : 13-04-02 18:36

> Den ligger på en Win2000 med FP understøttelse.

Er det en w2k prof?

--
Jakob Andersen

Fra : JSC

Dato : 13-04-02 18:46

> "JSC" <nyhedsgruppe@REMOVETHISjsc.dk> wrote in message
>
> Er det en w2k prof?

Ved det ikke. Eneste er at det er en W2K server med IIS 5.0 Webserver.
Men jeg har min eget web på samme, og der er der ingen problemer.. Derfor
undrer det mig, at det forekommer på
Kennel Grejsdalens web.
Har også arbejdet med et andet web, ligeledes med FP hos samme udbyder, og
der er heller ingen problemer....
/Jan

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-04-02 19:48

"JSC" <nyhedsgruppe@REMOVETHISjsc.dk> skrev:

> Refresher man siden 4-5-6 gange, kommer den som oftest.

Jeg har slet ingen problemer med at åbne siden. Har du prøvet på en anden
maskine.

> Siden er med frames, men det burde ikke være problemet.

I dit tilfælde er det helt unødvendigt at bruge frames. Det eneste du
bruger det til er bare en adresse - og den kan du hælde ind et andet sted,
bare for at undgå alle de ulemper frames giver.

--
Allan