Køb Hjelm
Fra : U. Pedersen

Dato : 13-04-02 15:37

Jeg har efterhånden haft flere forskellige hjelme, men har endnu ikke haft
en jeg var rigtig tilfreds med.
Enten er der alt for meget vindstøj og ellers har der været problemer med
virsiret.
Nu skal jeg investerer i ny hjelm og vil gerne hører om der er nogen der
kan forslå en hjelm der bare er super.

Hilsen GSX750F

Fra : Jonas Holt

Dato : 13-04-02 16:10

> Nu skal jeg investerer i ny hjelm og vil gerne hører om der er nogen der
> kan forslå en hjelm der bare er super.

Hej U. Pedersen
Jeg kører nu med min anden schubert, og det er - synes jeg - en god hat. Der
er en klap under hagen som lukker meget træk og støj ude. Visiret har ikke
haft problemer med.

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 13-04-02 16:36

Jeg er rigtig glad for min UVEX. Har haft den i 4 år nu, polstringen er ved
at blive slidt op, men ellers som ny. Visir det samme, og stadig
klokkeklart.

/kenneth

Fra : Savini

Dato : 13-04-02 17:25

Hvor er de anførte hjelme købt henne?

Er der en hjemme side som har et billede og pris?

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 13-04-02 18:24

"Savini" <normal@worldonline.dk> wrote in message
> Hvor er de anførte hjelme købt henne?
>
> Er der en hjemme side som har et billede og pris?

> "Kenneth Sørensen" <ksoNOSPAM@krakdk> skrev i en meddelelse

> ved

Nu var det mere UVEX-mærket jeg ville give en hånd med.

Min hjelm SR-900-2 kan ikke købes. 100% carbon, håndlavet i tyskland i 1000
ex. 980g. men andre hjelme kan ses på http://www.uvex-sports.de/

/kenneth

Fra : Savini

Dato : 13-04-02 20:12

tusind tak for det.

Thomas

Fra : Anneli

Dato : 13-04-02 21:03

"U. Pedersen" <taskland@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nu skal jeg investerer i ny hjelm og vil gerne hører om der er >nogen der
> kan forslå en hjelm der bare er super.

Jeg er rigtig glad for min Shoie klaphjelm; den sidder godt (på mit hoved),
larmer ikke og klappen kan åbnes med en hånd. Den kostede 4000,- hos Masi
Motor.

Stor hilsen Anneli og Savage :0)
www.friserverplads.dk/anneli

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-04-02 10:04

> [...]
> virsiret.
> Nu skal jeg investerer i ny hjelm og vil gerne hører om der er nogen der

Hvis du gider slås med en tysk side, så er der mange gode oplysninger her
http://www.dooyoo.de/product/368743.html

--
Arne

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-04-02 10:19

> [...]
> virsiret.
> Nu skal jeg investerer i ny hjelm og vil gerne hører om der er nogen der

derudover faldt jeg over en spansk? side hvor eks. en roof boxer er cirka
500 kr,- billigere end andre steder jeg har set.
måske er der nogen der har erfaringer med dem, det ku´jo være

http://totmoto.com/tienda/p790.html