MC Revy 2002 til download
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 13-04-02 13:49

Hej DFM.

Den sædvanlige kilde der har scannet en hel del MC-Revyen ind, gider ikke
mere. Hvis MC-revy 74, 76 og 02 skal scannes ind må en anden tage jobbet.

150 dpi er den størrelse de normalt er scannet ind i.

Alle dem der klager over at MC-revyen ikke er scannet ind endnu er særdeles
uhøflige og aner ikke hver stort et arbejde det er! Gå bare i gang. Lån
MC-Revyen på biblioteket og scan ind.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 13-04-02 14:28

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@vkr.dk> wrote in message
> [...]
særdeles
> uhøflige og aner ikke hver stort et arbejde det er! Gå bare i gang. Lån

øhh, håber ikke det er mig du hentyder til...

Jeg har da ikke klaget, jeg har bare skrevet at jeg er på udkig efter den

Ved da godt at det er et kæmpearbejde...

Kenneth Egholm - der håber der er en der har tiden til at gøre det

Fra : Skyrider #1

Dato : 13-04-02 14:40

On Sat, 13 Apr 2002 15:27:59 +0200, "Kenneth Egholm"
<kenneth@egholmnet.dk> wrote:

> [...]
>

>Ved da godt at det er et kæmpearbejde...
>
>Kenneth Egholm - der håber der er en der har tiden til at gøre det

tæmke tænke Måske i skulle og købe den istedfor...
Da tænke tænke det nemt kunne være at vis vi ikek støtter op sådan en
ting den gik hen og døde Hmmmm....
Mvh.
MCP_Poul-M Olsen
CBX750F 88'

Fra : Carsten Petersen

Dato : 13-04-02 15:23

det er nemmere at have den på Pc... og billigere..

Fra : Skyrider #1

Dato : 13-04-02 15:47

On Sat, 13 Apr 2002 16:23:03 +0200, "Carsten Petersen" <snoopy@pc.dk>
wrote:

>det er nemmere at have den på Pc... og billigere..
Muligt men det siger du ikke vis bladet lukker fordi de ikke kan få
det til løbe rundt Vel...?
Mvh.
MCP_Poul-M Olsen
CBX750F 88'

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 13-04-02 15:33

"Skyrider #1" <skyrider19@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> tæmke tænke Måske i skulle og købe den istedfor...
> Da tænke tænke det nemt kunne være at vis vi ikek støtter op sådan en

Hej Poul Martin...

Det lyder lidt tyndt... Jeg tror nu nok det forlag der udgiver den, skal
overleve...

Husker du at købe alle dine spil ?

--
MVH Kenneth Egholm
Yamaha FZS 600 fazer

www.RaptorMC.dk

Fra : Skyrider #1

Dato : 13-04-02 15:56

On Sat, 13 Apr 2002 16:32:31 +0200, "Kenneth Egholm"
<kenneth@egholmnet.dk> wrote:

> [...]
>
>Hej Poul Martin...
>
>Det lyder lidt tyndt... Jeg tror nu nok det forlag der udgiver den, skal

Hej Kennet...
Hvorfor vente jeg det ?mål fra dig lol
Men kan svare Ja det gør jeg faktisk vilket er mod min mening da
software huse for 10år siden sage "vis i køber vores software istedfor
at kopier det så kan vi sælge dem billiger" øøøø de bliver dyre og
dyre og deres omsæting er steget med mere end 50%

Jeg synes bare det lidt ærligt at nogen laver sådan en fin Revy og så
vi ikke støtter den er lidt mod den mening der normalt er mellem
mc'siter
tag nu feks MC-blade hvor mange har vi af dem i DK ? som er danske
og så kunne jeg måske også sige at det software jeg evt. kopier bliver
solgt i 100Millioner exsemplar..
Mvh.
MCP_Poul-M Olsen
CBX750F 88'

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 13-04-02 16:02

> On Sat, 13 Apr 2002 16:32:31 +0200, "Kenneth Egholm"
> <kenneth@egholmnet.dk> wrote:
> Hej Kennet...
> Hvorfor vente jeg det ?mål fra dig lol

Ja, hvorfor mon haha

> [...]
> at kopier det så kan vi sælge dem billiger" øøøø de bliver dyre og
> dyre og deres omsæting er steget med mere end 50%

meget enig..

> Jeg synes bare det lidt ærligt at nogen laver sådan en fin Revy og så
> vi ikke støtter den er lidt mod den mening der normalt er mellem
> mc'siter

ja, det kan der måske være noget om..

> tag nu feks MC-blade hvor mange har vi af dem i DK ? som er danske
> og så kunne jeg måske også sige at det software jeg evt. kopier bliver
> solgt i 100Millioner exsemplar..

Ja, moral er jo et udflydende begreb...

Vi snakkes ved, Kenneth... - som ikke har helt så meget moral vedr. store
bladgiganter og spilproducenter

Fra : Skyrider #1

Dato : 13-04-02 16:19

On Sat, 13 Apr 2002 17:01:51 +0200, "Kenneth Egholm"
<kenneth@egholmnet.dk> wrote:

Cut.. en sluddder
>Ja, moral er jo et udflydende begreb...
Ja meeeeeen
>Vi snakkes ved, Kenneth... - som ikke har helt så meget moral vedr. store
>bladgiganter og spilproducenter
Gør vi klart vil ud og sige hej til jer men skal lige ha "det røde
lyn" til at køre
Mvh.
MCP_Poul-M Olsen
CBX750F 88'
Tidlger RaptorMC
Øgle

Fra : Jonas Holt

Dato : 13-04-02 16:06

> Det lyder lidt tyndt... Jeg tror nu nok det forlag der udgiver den, skal
> overleve...

160 sider i farver med en _ret_ komplet oversigt til 129,- incl. porto - så
er jeg ikke ham der gider scanne den ind - en enkelt side måske hvis der er
en der lige mangler, men bestemt _ikke_ hele bogen.

- der er da grænser for smålighed...

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Kim K

Dato : 13-04-02 19:36

> [...]

er
> en der lige mangler, men bestemt _ikke_ hele bogen.

jeg synes der mangler en thunderace og en zzr600, men det er nok bare
mig....
mvh Kim

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-04-02 23:18

Jonas Holt wrote:

> 160 sider i farver med en _ret_ komplet oversigt til 129,- incl. porto -
> så er jeg ikke ham der gider scanne den ind - en enkelt side måske hvis
> der er en der lige mangler, men bestemt _ikke_ hele bogen.

Jeg synes egentlig at det er rarere at se mc-revy på 'puteren, fremfor at
bladre rundt i de der papirsklumper Derudover er det også en fiks ting,
at man kan søge på modelnavne etc.
Ikke desto mindre køber jeg altså også papirsudgaverne, for som du siger,
de er altså så billige, så man lige så godt kan købe dem

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 15-04-02 15:33

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg synes egentlig at det er rarere at se mc-revy på 'puteren, fremfor at
> bladre rundt i de der papirsklumper

Til gengæld er det sværer at slæbe computeren med ud på toilettet

--
Hilsen
Dennis Pedersen ( med sovende fødder, efter 1 time på potten )

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-04-02 16:55

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Til gengæld er det sværer at slæbe computeren med ud på toilettet

Årh, pjat

> Dennis Pedersen ( med sovende fødder, efter 1 time på potten )

*lol*

Fra : Steen Schmidt

Dato : 14-04-02 23:36

> 160 sider i farver med en _ret_ komplet oversigt til 129,- incl. porto

Det var billligt - den pris er ikke fra en kiosk da?

Mvh
Steen

Fra : Ole Baun

Dato : 15-04-02 00:19

"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Det var billligt - den pris er ikke fra en kiosk da?

Nix, abonnement.

Forlaget Benjamin A/S
Finsensvej 6D
2000 Frederiksberg

tlf.: 70 22 02 55

Ole Baun

Fra : Jonas Holt

Dato : 15-04-02 15:02

"Steen Schmidt" skrev

> Det var billligt - den pris er ikke fra en kiosk da?

Hvor tit får du varerne sendt hjem fra en kiosk?

Jeg havde ikke set, at der står '148 kr' på forsiden af den - og ja, jeg
abonnerer på den (har gjort det siden '90). Så kommer den jo lige til døren
når den udkommer og til en lavere pris end i udsalg. Det vidste jeg godt
nok ikke, men så har jeg da lært noget idag

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Allan Bojesen

Dato : 15-04-02 17:20

"Jonas Holt" <jholt@norden-fjords.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
godt
> nok ikke, men så har jeg da lært noget idag

Plus at du som abonnent får den ca. en uge før den bliver tilgængelig i
kioskerne.

Allan Bojesen

Fra : Steen Schmidt

Dato : 15-04-02 22:46

> Plus at du som abonnent får den ca. en uge før den bliver tilgængelig i
> kioskerne.

Godt, så fes jeg ned og købte 2002'eren, og hvad finder jeg så indeni? En
kupon, hvor jeg, hvis jeg indsender den, kan få MC Revyen 2002 til kr.
129,-!!

Flot nok - hvad skal jeg med to? :-/

Mvh
Steen

Fra : Allan Bojesen

Dato : 16-04-02 18:54

> Godt, så fes jeg ned og købte 2002'eren, og hvad finder jeg så indeni? En
> kupon, hvor jeg, hvis jeg indsender den, kan få MC Revyen 2002 til kr.
> 129,-!!
>
> Flot nok - hvad skal jeg med to? :-/

LOL - den sad jeg jeg også og tyggede lidt på efter jeg købte i weekenden.

Allan Bojesen

Fra : Steven

Dato : 15-04-02 23:53

On Sat, 13 Apr 2002 17:06:07 +0200, "Jonas Holt"
<jholt@norden-fjords.dk> wrote:

> [...]
>er jeg ikke ham der gider scanne den ind - en enkelt side måske hvis der er
>en der lige mangler, men bestemt _ikke_ hele bogen.

Jeg køber også MC Revyen for dermed at være med til at sikre forsat
udgivelse, da køberkredsen nok er væsentlig mindre end til f.eks. Bil
Revyen.

Når det drejer sig om de gamle Revyer, som man ikke kan købe mere, så
synes jeg det er okay at disse kan downloades.

Mvh
Steven
FZR 600

Fra : NCG65

Dato : 16-04-02 16:18

Jeg har ikke købt MC-Revyen siden 1993!
Den er for dyr i forhold til hvor meget nyt der er i den.
Og når man er medlem af Touring CLub'en, får man en udemærket MC Guide hver
februar/marts.
Den indeholder ca. de samme informationer og billeder.

Niels/GS500E

Fra : Robert

Dato : 13-04-02 20:33

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@vkr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mojn
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)

Ikke for at ødelægge noget, men er det ikke i strid
med ophavsretten ? ( at scanne og publicere offentligt )
( uanset om der tages betaling for det eller ej .. )

Jeg stiller spørgsmålet af hensyn til dem ( her ) der måske
ikke er klar over hvilke konsekvenser en eventuel krænkelse
k a n have (!!)

Jeg har på ingen måde noget med hverken mc-revuen eller
eller whatever at gøre. Kun ment som venligt spørgsmål

Mvh
Robert

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 14-04-02 22:31

> Ikke for at ødelægge noget, men er det ikke i strid
> med ophavsretten ? ( at scanne og publicere offentligt )
> ( uanset om der tages betaling for det eller ej .. )

Så absolut...

Men sådan er der jo så meget

Fra : kh

Dato : 18-04-02 20:30

Hej

Hvor kan 2002 downloades, jeg har den da godt nok også på papir, men det
kunne da også være fedt at have den på PC. på foehånd tak.

kh

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 19-04-02 14:24

> Hvor kan 2002 downloades, jeg har den da godt nok også på papir, men det
> kunne da også være fedt at have den på PC. på foehånd tak.

Hvis du læser tråden vil du forstå den ikke kan findes, da den ikke er
lavet.

Fra : Steen Schmidt

Dato : 20-04-02 02:44

> Hvis du læser tråden vil du forstå den ikke kan findes, da den ikke er
> lavet.

Arhh, jeg har nu haft den en uges tid, og jeg ved dem der har abonnement
havde den 1-2 uger før mig, såe...

Mvh
Steen

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 20-04-02 06:05

> Arhh, jeg har nu haft den en uges tid, og jeg ved dem der har abonnement
> havde den 1-2 uger før mig, såe...

Hej Steen

Siger du, du har scannet den ind?

Fra : Steen Schmidt

Dato : 20-04-02 07:26

> Hej Steen
>
> Siger du, du har scannet den ind?

Nej nej - jeg siger jeg har den, ikke at jeg har scannet den ind. Jeg har
faktisk ikke engang en scanner....

Mvh
Steen

Fra : Armand

Dato : 20-04-02 10:11

> Nej nej - jeg siger jeg har den, ikke at jeg har scannet den ind. Jeg
har
> faktisk ikke engang en scanner....

Så køb en og send mig derefter en ROM med kopien!

--
Armand.

Fra : Steen Schmidt

Dato : 20-04-02 18:25

> Så køb en og send mig derefter en ROM med kopien!

Hehe, ja, det skal konen nok synes er en god grund til at købe en scanner

Mvh
Steen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 20-04-02 08:33

> Arhh, jeg har nu haft den en uges tid, og jeg ved dem der har abonnement
> havde den 1-2 uger før mig, såe...
>
> Mvh
> Steen

Som sagt - læse tråden, læse tråden......
Der fremgår det at ham der plejer, ikke vil mere,
det er også et kæmpe arbejde.

--
Arne

Fra : Steen Schmidt

Dato : 20-04-02 09:35

> Som sagt - læse tråden, læse tråden......

jeg har skam læst tråden...

> Der fremgår det at ham der plejer, ikke vil mere,
> det er også et kæmpe arbejde.

Jeg svarede på om MC Revyen 2002 var udkommet endnu, da jeg troede det var
det der blev spurgt om - det kan jeg nu se det ikke var...

Mvh
Steen