Grafikproblemer...
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 02-02-01 09:34

Hej med jer.

Har lige købt nogle nye stumper til min computer, hvliket har resulteret i
en sommetider mærkelig opførsel hvad grafik angår.

Der sker det, at som regel min ICQ for problemer med grafikken, Feltet
Contact list mudrer, sammem med find/add user, det skal lige sisges, at det
er bare såden det ser ud nu. Det sker også at den tager min outlook eller
stifinder med i faldet, der er det typisk scroll-barerne og "lukkekrydset"
det går ud over.

Jeg mener at have konstateret at det typisk sker, hvis maskinen har stået
tændt et stykke tid og ikke har været brugt, hvis jeg der åbner ICQ'en op
fra systemtrayen sker det.

Havde problemet i Win98se, og skiftede derefter til WinMe, for at teste om
det var en OS-fejl, men stadig problemer.

Min hardware:

Bundkort: Asus K7v
CPU: Athlon 800mhz
Ram: 2*128 pc133
Grafikkort: Asus AGP6800 kører med version 4,28 fra ViaHardware.com
Netkort
Lydkort pci 64
Scsi system med Plextor Cd & Brænder & HD

Nogle ideer AnyOne??

Kim

Ps: Send mig lige over i en anden gruppe hvis jeg har skudt helt forbi...

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 02-02-01 14:22

1)
Opdater dine drivere
2) få koret byttet hvis det stadig ikke virker.

Mvh
Christian