HONDA kåbe?
Fra : Jebir

Dato : 13-04-02 10:45

Davs!

Jeg har lovet en kammerat der lige har købt en HONDA CB 500 Four fra 1973 at
undersøge om det er muligt at skaffe/montere en kåbe på denne maskine? Er
der nogen kloge hoveder der kan svare på det?

Mvh.
Mikkel Skou

Fra : Armand

Dato : 13-04-02 11:58

Jebir <jebir@dayofdefeat.dk> skrev i en
> [...]
1973 at undersøge om det er muligt at skaffe/montere en kåbe på
> denne maskine? Er der nogen kloge hoveder der kan svare på det?

Hvis du følger nedenstående indlæg, ser du Sørens lignende spørgsmål,
blot møntet på CB 400 Four:
Hvis ikke at du har, så hent lige indlæg frem fra hele april måned,
hvorved at du vil kunne finde hele strengen!
Gå evt. på Google -groups og søg på subj. fra ovenstående link.

--
Armand.