Hej gutter
Fra : Peter Agnarsson

Dato : 13-04-02 10:18

Fra : Mythos

Dato : 13-04-02 11:09

Fra : Tim Sørensen

Dato : 13-04-02 11:27

> Jeg syntes at Yamaha er en ok knallert

Det kan du vel ikke gøre for :)

--
Mvh....Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Michael Thomsen

Dato : 13-04-02 12:07

Nej de stinker.

Deres motorer er ikke særlig gode. OG især ikke deres El- starter system

Nej Piaggio eller Gilera

Fra : "H;P

Dato : 13-04-02 17:14

> Det kan du vel ikke gøre for :)
>
> --
> Mvh....Tim Sørensen
> http://www.dondata.dk/

*GRILL* Dagens :).........!

H;P
--
[KTN]FalkenDK (Quake 3 Nickname)
Praise The Lord & pass the Ammo !

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 13-04-02 12:44

"Peter Agnarsson" <pfa@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg syntes at Yamaha er en ok knallert

Det var flot!!

Skal jeg sætte mig og fyrer ligegyldige mails til din postkasee??
Får jeg synes personligt det er p*sseirritende at sidde og hente sådan noget
lort..

En til i samme stil og du blir plonket!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie

Fra : "H;P

Dato : 13-04-02 17:17

"Michael Frederiksen" skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skal jeg sætte mig og fyrer ligegyldige mails til din postkasee??
> Får jeg synes personligt det er p*sseirritende at sidde og hente sådan

Slap af, du er vist kommet ud af sengen med det forkerte ben først eller ?.
:-/

Smil dog mand.......det er snart det eneste der ikke er pålagt afgift :)

H;P<Som vil pifte M.F´s SFX hvis han ikke kan holde sig munter >

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 13-04-02 22:25

"H;P<Falken>" <hpaalling@`hotmail.com> skrev i en meddelelse

> noget

> Slap af, du er vist kommet ud af sengen med det forkerte ben først eller
?.
> :-/

Ja lidt.. Jeg hader bare spam, kan slet ikke snuppe det.. ikk så meget hans
indlæg men mere alle de svar der kommer på.. det tager tid at hente, tid jeg
kunne bruge på landevejene

> Smil dog mand.......det er snart det eneste der ikke er pålagt afgift :)

Endnu

> H;P<Som vil pifte M.F´s SFX hvis han ikke kan holde sig munter >

Så får du bank =) har faktis aldrig været punkteret er kun på 4. baghjul
:-/

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 14-04-02 10:54

> [...]
> Peter_falken@hotmail.com <Msn Messenger & Game Voice>
> ICQ # 28655310
> Hvis livet ikke er sjovt - hvorfor griner jeg så ?

Kan jeg ikke få dig til at kigge lidt på www.usenet.dk
Din signatur fylder mere end de 4 linier man plejer at sige er grænsen...

--
Mvh.
Hans-Jacob

Medlem af TNKD

Fra : Bendt Grunge

Dato : 14-04-02 11:39

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@FJERNmsn.com> wrote in message

> Kan jeg ikke få dig til at kigge lidt på www.usenet.dk
> Din signatur fylder mere end de 4 linier man plejer at sige er grænsen...

> [...]

Er det ikke lidt meget at gå op om den fylder 5-6 eller 7 linjer eller har
man ikke andet og klage over, jeg synes det er 1000X så slemt når folk svare
"korrekt" ved at sætte deres svar ind imellem det klippede, men ikke laver
et mellemrum eller to så det er til at finde.

BG.

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 14-04-02 12:34

> [...]
> "korrekt" ved at sætte deres svar ind imellem det klippede, men ikke laver
> et mellemrum eller to så det er til at finde.

Okay det kan jeg godt se....
Men alligevel "hvis han må så må jeg også" princippet det er det der går
galt de fleste gange...
Man siger godtnok regler er til for at blive brudt....
Vil du også sige til politiet: "Jamen Ambulancen kørte også overfor rødt!"

--
Mvh.
Hans-Jacob

Medlem af TNKD

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 14-04-02 12:29

"Bendt Grunge" <micro@sucks.cum> skrev i en meddelelse

> [...]
> "korrekt" ved at sætte deres svar ind imellem det klippede, men ikke laver
> et mellemrum eller to så det er til at finde.

Det synes jeg f.eks ikk! jeg hader lange signature!! Det er dødsygt at sidde
og hente alt det (som regel) ligegyldige fis

Fra : RpR

Dato : 16-04-02 06:24

> Det synes jeg f.eks ikk! jeg hader lange signature!! Det er dødsygt at
sidde
> og hente alt det (som regel) ligegyldige fis

Medmindre du sidder med et 9,6kbit modem så tror jeg næppe 2 liniers tekst
slår dig ihjel.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com