Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb over nettet
Fra : Stefan Rasmussen

Dato : 13-04-02 10:13

Hejsa

Jeg har tænkt mig at købe noget kameraudstyr over nettet, men mangler
noget erfaring på området.

Jeg har været inde på en del hjemmesider.

Er der nogle, som har gode erfaringer med AC-Foto.de/internet-foto.de
??

Hvis man er til billig filtre, film m.m. kan jeg anbefale
versandhaus-foto-mueller.de - Dem har jeg handlet med en del gange.
Firmaer ligger i Flensburg og der er en del penge at spare.

med venlig hilsen

Stefan

Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 14-04-02 17:44

On Sat, 13 Apr 2002 09:12:49, stefanovic@get2net.dk (Stefan Rasmussen)
wrote:

> Er der nogle, som har gode erfaringer med AC-Foto.de/internet-foto.de
> ??

Jeg er i gang med en handel med dem, så jeg kan lige vende tilbage
senere.

Indtil videre kan jeg sige, at de har været hurtige til at svare på
mine breve. Til gengæld er det en smule omstændeligt og langsommeligt,
at man ved større ordrer kun kan betale med bankoverførsler eller evt.
ved at sende en check. Køber man for under 1500 emu'er, kan man dog
betale ved modtagelsen pr. efterkrav.

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

Replace servername in address with subetha<dot>dk

Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 30-04-02 17:09

wrote:

> Er der nogle, som har gode erfaringer med AC-Foto.de/internet-foto.de
> ??

Nu fik jeg endelig mit kamera. Grunden til, at det tog så lang tid,
er, at min bank havde klokket i overførslen, men da det først var på
plads, fik jeg kameraet i løbet af fem dage.

Det eneste negative, jeg kan sige om det, er, at der kun var en tysk
manual med, men jeg fandt en engelsk manual online i PDF-format, og
kameraet (Minolta Dynax 7) er desuden temmeligt ligetil at betjene på
trods af de avancerede funktioner.

Generelt må jeg sige, at jeg har fået god service og hurtig respons på
mine mails.