Nyhedsgruppe
Fra : Malene Nørgaard

Dato : 02-02-01 08:26

Hej
Jeg meldte mig til nyhedsgruppen "lt.celluar.nokia" men mine meddelser
kommer ikke op i gruppen, hvad gør jeg forkert?
Så vidt jeg kan se hører denne gruppe også til "news.inet.tele.dk".
mvh
Malene

Fra : Søren Blom

Dato : 02-02-01 13:04

Du stiller dit spørgsmål i en helt forkert gruppe Malene. Denne gruppe er
til spørgsmål vedrørende programmer der er i MS Office.

For at kunne give dig et svar, så skal du også fortælle, hvilket program du
bruger til News grupperne, ellers er det ikke rigtig muligt at hjælpe dig.

Men prøv engang at skift news server til news.tele.dk i stedte for den du
bruger, det kan være at det løser dit problem.

Du skal også være opmærksom på, at der godt kan gå flere timer far du har
sendt et indlæg, til det er til at se.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-02-01 13:44

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev:

>Du stiller dit spørgsmål i en helt forkert gruppe Malene. Denne
>gruppe er til spørgsmål vedrørende programmer der er i MS
>Office.

Nå ja - Outlook Express følger (også) med Outlook, der er en del af
Officepakken. Men det er rigtigt at der findes bedre grupper end
denne til spørgsmålet - prøv i
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

>For at kunne give dig et svar, så skal du også fortælle, hvilket
>program du bruger til News grupperne, ellers er det ikke rigtig
>muligt at hjælpe dig.

Kig på hendes header:

Det havde selvfølgelig været bedre at skrive det - men det er nemt
at finde den slags oplysninger selv.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : emj

Dato : 02-02-01 15:11

Jens Gyldenkærne Clausen skrev i
<Xns903C8BB202FE7jcdmfdk@194.182.148.146>:

>Nå ja - Outlook Express følger (også) med Outlook, der er en del af
>Officepakken.

Ikke korrekt.
Outlook Express følger med Wiindows og Outlook følger med Office.

Hilsen emj

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-02-01 15:18

emj wrote:

> Ikke korrekt.
> Outlook Express følger med Wiindows og Outlook følger med Office.

I office2000DK professionel følger IE5 og OE5 med. Man skal faktisk
bede om IKKE at få den installeret. Hvilket har irriteret mig længe.

Eller har jeg fået en særlig udgave af office2000DK Prof.?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere:

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-02-01 15:26

Carsten Riis <carsten@car_ST_en.dk> skrev:

>I office2000DK professionel følger IE5 og OE5 med. Man skal
>faktisk bede om IKKE at få den installeret. Hvilket har
>irriteret mig længe.
>
>Eller har jeg fået en særlig udgave af office2000DK Prof.?

Næppe. Som jeg har nævnt i en anden tråd brokker Outlook sig
faktisk også hvis OE ikke er installeret.

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-02-01 15:34

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Næppe. Som jeg har nævnt i en anden tråd brokker Outlook sig
> faktisk også hvis OE ikke er installeret.

Så er det da godt, at jeg hverken bruger det ene eller det andet.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-02-01 13:48

"Malene Nørgaard" <waterroad@yahoo.com> skrev:

>Hej
>Jeg meldte mig til nyhedsgruppen "lt.celluar.nokia"

Mener du ikke alt.celluar.nokia ?

>Så vidt jeg kan se hører denne gruppe også til
>"news.inet.tele.dk".

På de to TDK-newsservere jeg har adgang til findes gruppen ikke.
Der er fire grupper med "nokia" i navnet:
alt.cellular.nokia
alt.cellular.nokia.ringtones
it.tlc.hardware.nokia
de.comm.geraete.mobil.nokia

Hvis du "glemmer" a-et virker det nok ikke

Fra : Søren Blom

Dato : 02-02-01 14:42

Hvis man kikker i tele.internet.info som TDC kunder kan bruge, så kan man se
at den news server news.inet.tele.dk som spørgsmålet drejer sig om har været
ende i dag og i går, opdaget jeg efter at jeg havde postede mit svar i
gruppen.

--
Søren Blom
soren@blom.dk