Hvordan får jeg baggrundsfarven væk ?
Fra : jakob

Dato : 13-04-02 03:33

Hej jeg har et problem med denne
side:http://www.vindidag.dk/vindstart.asp
hvor jeg har lavet det sådan at man kan se hvilke links man har
været inde på ved at der dukker en bagrundsfarve op.
MEN den skal ikke dukke op i den øverste menu ved 'Dato'
'konkurrence' 'Ny' hvordan kan jeg slippe for det ?

Håber der er nogen som kan hjælpe..

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Jakob Andersen

Dato : 13-04-02 08:40

"jakob" <jakobk@ofir.dk> wrote in message news:a985ci$ltp$1@sunsite.dk...
> [...]
> MEN den skal ikke dukke op i den øverste menu ved 'Dato'
> 'konkurrence' 'Ny' hvordan kan jeg slippe for det ?

Du "styler" blot de fire header overskrifter for sig selv: f.eks.

style="color:black;text-decoration:undeline">Dato</a>

eller put det evt. i en class.

--
Jakob Andersen

Fra : jakob

Dato : 13-04-02 13:19

Tak for svaret Jakob men det så desværre ikke ud til at virke :(

Nu har jeg skrevet det sådan:
onMouseOver="back1.className='datomenu1';"
onMouseOut="back1.className='datomenu';"><a
href="vindstart.asp?SorterEfter=Dato" text-decoration:undeline>Dato</a></td>

Der skal IKKE være understregning af Dato hvordan gør jeg det!
Skal der ikke istedet stå "none" efter text-decoration ?

Fra : Jakob Andersen

Dato : 13-04-02 13:37

"jakob" <jakobk@ofir.dk> wrote in message news:a997o3$em6$1@sunsite.dk...
> Nu har jeg skrevet det sådan:
> onMouseOver="back1.className='datomenu1';"
> onMouseOut="back1.className='datomenu';"><a
> href="vindstart.asp?SorterEfter=Dato"
text-decoration:undeline>Dato</a></td>

Det skyldes at du har glemt style="..xxxxxxxx..." uden om. Og så skyldes det
også at du jo skifter klassen vha. javascript til at være datomenu og
datomenu1 i disse klasser retter du blot til text-decoration:none;

--
Jakob Andersen

Fra : jakob

Dato : 13-04-02 13:56

Tjek din mail har skrevet til dig!

Det dutter heller ikke for når jeg bruger kommandoen style foran flipper den
helt du..