Tnt2 kort der hyler ?
Fra : CopyCat

Dato : 13-04-02 01:49

Hejsa ..

Jeg er den næsten lykkelige ejer af et Viper 770 grafikkort .. .men jeg har
fundet ud af at den hyler når der er aktivitet på skærmen .. hvis jeg fx.
scroller så kommer der en højfrekvent hyletone fra fætteren .. er der nogen
der kender til problemet ., og næsten det vigtigste ., hvordan får jeg den
til at lade være ?

Hvis jeg holder en finger på køleribben ., så er det væk ..

Venlig Hilsen Frank .,

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-04-02 09:09

"CopyCat" <copycat@REMOVEpc.dk> skrev:
> [...]
> der er aktivitet på skærmen .. hvis jeg fx.
> scroller så kommer der en højfrekvent hyletone fra
> fætteren .. er der nogen der kender til problemet .

Nej, ikke just!

> Hvis jeg holder en finger på køleribben ., så er det
> væk ..
> og næsten det vigtigste ., hvordan får jeg den
> til at lade være ?

Sidder køleribben ordentligt fast?
Kan den tages af og evt. udskiftes?

Venligst
Mikael

Fra : CopyCat

Dato : 13-04-02 11:08

> Sidder køleribben ordentligt fast?
> Kan den tages af og evt. udskiftes?

Nej det gør den sikkert ikke .. den er limet på fra fabrikken .. ., jeg har
bestilt en zalman køleprofil til den .. men jeg er lidt bange for at det
kommer til at larme endnu mere når der kommer de store "finner" på GPU'en ..

~~> Frank .,

Fra : Aj

Dato : 13-04-02 10:11

Hmmm

LOL findes de kort i nu TNT2
Undskyld men hakker spillene ikke helt vilt
får med sådan et lille kort og de storer spil der er i dag

Aj

Fra : CopyCat

Dato : 13-04-02 11:05

> LOL findes de kort i nu TNT2
> Undskyld men hakker spillene ikke helt vilt
> får med sådan et lille kort og de storer spil der er i dag

Du ville blive overrasket ... faktisk synes jeg det er lidt overkill .. at
have et TNT2 ULTRA til at sidde i en server .. men det var det eneste jeg
kunne finde .. og den kører RTCOW ., meget fint i 800*600 ...

~~> Frank .,

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 13-04-02 13:06

"Aj" <LALALA@hoho.mu> wrote in message news:3cb7f60c$0$12077$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hmmm
>
> LOL findes de kort i nu TNT2
> Undskyld men hakker spillene ikke helt vilt
> får med sådan et lille kort og de storer spil der er i dag

Jeg har et Riva128 (pre-TNT-1) i min server. Det bliver
ikke skiftet ud lige foreløbig. Super fint til det jeg skal
bruge det til i en server.

/Kasper

Fra : wheeeeeeee

Dato : 14-04-02 13:05

> LOL findes de kort i nu TNT2
> Undskyld men hakker spillene ikke helt vilt
> får med sådan et lille kort og de storer spil der er i dag

TNT 2 er helt fint til fx Counter Strike. Men måske er det ikke nok hvis man
vil køre 1600x1200x32 i Quake 3.

Fra : CopyCat

Dato : 14-04-02 15:55

> TNT 2 er helt fint til fx Counter Strike. Men måske er det ikke nok hvis
man
> vil køre 1600x1200x32 i Quake 3.

Hvem ønsker også at gøre det ? ., det bliver sku' så småt på en 15" skærm .,
og for den sags skyld på en 17" ..

~~> Frank .,