Er der nogen her der har McRevye 2001 & 20~
Fra : Kaj Gasseholm \(Repl~

Dato : 12-04-02 23:14

og ja jeg har købt dem
men det er bare så fedt når de ligger på pc'en

Kaj Gasseholm
Email. gasse@tdcadslDOTdk
http://www.wildwildwest.dk

Der tages forbehol for tasdefeg

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 13-04-02 08:11

"Kaj Gasseholm (Replace DOT with . in address for reply by email)"
<gasse@tdcadslDOTdk> wrote in message
> og ja jeg har købt dem
> men det er bare så fedt når de ligger på pc'en
> --
enig, det er rigtigt fedt

Du kan finde 2001 her: = jeg søger også selv 2002 - er der nogen der ved,
hvor den ligger - hvis den er scannet

dfm.myftp.org

l:dfm
p:dfm
port 21

Fra : Kim K

Dato : 13-04-02 09:02

> Du kan finde 2001 her: = jeg søger også selv 2002 - er der nogen der ved,
> hvor den ligger - hvis den er scannet

øhm 2002 er da ikke engang udkommet er den?
mvh kim k

Fra : Jes Seeberg

Dato : 13-04-02 09:07

"Kim K" <5th@ofir.dk> wrote in message

> øhm 2002 er da ikke engang udkommet er den?
> mvh kim k

Joh, jeg købte den ihvertfald iforegårs.

Jesper
zz-r 600

Fra : Kim K

Dato : 13-04-02 10:01

> øhm 2002 er da ikke engang udkommet er den?
> mvh kim k

jeg tager mine ord i mig igen....
mvh Kim
-som sidder og læser mc revyen 2002 efter en kort løbetur

Fra : G-MC

Dato : 13-04-02 10:13

Det pass funker ikke rigtigt for mig! -er det lavet om, eller er der andre
passes?
Mch Jeppe TX/XS 650 -der virkelig ville nyde at se mc-revyen 2001 på sin
pc!!

Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 13-04-02 09:30

> Det pass funker ikke rigtigt for mig!
det kan være at der var en anden logget på da du forsøgte

mvh
bo thomsen

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 13-04-02 10:06

"Bo Thomsen, "fjernes_" i email" <fjernes_bbt@ishoejby.dk> wrote in message

> det kan være at der var en anden logget på da du forsøgte
>
> mvh
> bo thomsen

Hej Bo (og andre)

Prøvede lige igen for at se, om det var ændret (siden i morges).. Det er det
ikke, men lige nu er der f.ex. for mange på, så du får fejl : connection
refused: too many users..

Så.. prøv igen senere..

--
MVH Kenneth Egholm