Lyd under en mail ?
Fra : XPgen

Dato : 12-04-02 23:04

Hej

Kan man lægge en lydfil som underliggende "Visitkort" under en mail ?
Altså så der afspilles noget lyd mens mailen er åben hos modtageren?
Jeg mener således ikke en vedhæftet lydfil, men et "lydtapet" under mailen.
Jeg ønsker ikke at volde irritation hos læserne af mine mails, så det må
gerne hurtigt kunne slås fra af modtageren.

Mvh

Bo K

Fra : Leony

Dato : 13-04-02 15:35

"XPgen" <spamfree@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg ønsker ikke at volde irritation hos læserne af mine mails, så det må
> gerne hurtigt kunne slås fra af modtageren.

Hvis du skal sende det til nogen du ikke kender vil den slags vække
irritation med det samme det går i gang, uanset hvor hurtigt det kan slås
fra.
Det er ikke sikkert at deres højttalere er tændt, så downloader de en masse
spildte kb.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : XPgen

Dato : 13-04-02 17:45

Hej Leony

> [...]
> fra.
> Det er ikke sikkert at deres højttalere er tændt, så downloader de en

Ja, det er jeg godt klar over. Og jeg havde selvfølgelig heller ikke tænkt
mig at gøre det til min standard. Men nu var spørgsmålet jo altså om det
kunne lade sig gøre, ikke hvordan det måske ville virke på modtagerne. ( Og
i øvrigt havde jeg i tankerne en meget kort, og hyperkomprimeret sag på
måske 10 Kb. )

Så hvis du på trods af dine indvendinger har et forslag, hører jeg det
gerne.

Mvh

Bo

Fra : Leony

Dato : 13-04-02 19:47

> Så hvis du på trods af dine indvendinger har et forslag, hører jeg det
> gerne.

I Outlook Express:
Formater->Baggrund->Lyd.
Der er gentagelsesindstillinger.