Re: GS 500 olie
Fra : Sven Møller Jensen

Dato : 12-04-02 17:23

Til de mange tråde vedr. ovennævnte.
Jeg vil nu alligevel anbefale at lægge en spand under filteret,
hvis/når du afmonterer de 4 bolte, hvis du vil udskifte pakningen!
Jeg har nu skiftet olie 2 gange og starter altid med filteret, for derefter
at løsne bundskruen. Der løber altså en del olie ud fra filteret.
Sæt en ny pakning på og spænd boltene som når man har skiftet dæk
på en bil - altså fra hjørne til hjørne - mon ikke det vil løse dit problem.
(NB) og til de sjove/morsomme/forargede/medlidende/indignerede/ o.s.v.
tråde vedr. mit indlæg - "183/80 km/t":
Per Tot kører altså ikke Opel!
Min signatur betyder i al sin enkelthed (fra en gl. tysk sølvmønt)
"Gennem vanskeligheder til stjernerne"
(og er det da ikke et fromt ønske!)

Per 'Aspera Ad Astra
Sven Møller Jensen

Fra : JENS MELDGAARD

Dato : 12-04-02 23:51

Sven Møller Jensen <svenmjensen-nospam@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a97j37$1euj$1@news.cybercity.dk...
> Til de mange tråde vedr. ovennævnte.
> Jeg vil nu alligevel anbefale at lægge en spand under filteret,
> hvis/når du afmonterer de 4 bolte,

der er kun 3 bolte

> [...]
> at løsne bundskruen. Der løber altså en del olie ud fra filteret.
> Sæt en ny pakning på og spænd boltene som når man har skiftet dæk

det bliver ikke nemt med tre bolte

mvh jens

Fra : Armand

Dato : 13-04-02 00:03

JENS MELDGAARD <toje-meldgaard@get2net.dk> skrev i en

> Sven Møller Jensen <svenmjensen-nospam@vip.cybercity.dk> skrev i
> en nyhedsmeddelelse:a97j37$1euj$1@news.cybercity.dk...

> der er kun 3 bolte.... det bliver ikke nemt

Hæ!
At "krydsspænde" tre bolte, er som at sende en mand ind i en tønde for
at pisse i hjørnet

--
Armand.
(der fastholder at man ikke genmonterer et udtaget oliefilter :-| )

Fra : Claus Rittig

Dato : 13-04-02 07:29

> JENS MELDGAARD <toje-meldgaard@get2net.dk> skrev i en

Jens, kan det tænkes at din news klient er sat forkert op? Jeg kan ikke se
dine indlæg.

Hvis nu det skyldes at din klient indsætter Sv: istedet for Re: i subj, så
er der mange der ikke kan se dit indlæg.

Rittig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-04-02 20:32

Claus Rittig wrote:

> [...]
>
> Hvis nu det skyldes at din klient indsætter Sv: istedet for Re: i subj, så
> er der mange der ikke kan se dit indlæg.

Jeg kan heller ikke se det, men jeg har en patch liggende på
<http://the.subnet.dk/oefix.exe>, hvis det er den version af oe, hvor man
ikke kan ændre sv/re i opsætningen.
--
mvh Jes Vestervang