Terassemur
Fra : LejfM

Dato : 12-04-02 21:34

Hej NG
Jeg er ved at lave terasse, og skal i den forbindelse til at lave en lille
mur uden om, da terassen ligger ca 30-40 cm dybere en den øvrige have, nu
kommer spørgsmålet..
kan jeg tage nogle terassefliser (21*14*6) og lime dem sammen (LIP
frostsikker) på siden (14 på 14 limet på 6), således at jeg ikke skal bruge
så mange sten. ????

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 13-04-02 08:35

On Fri, 12 Apr 2002 22:34:19 +0200, "LejfM" <LejfM@hotmail.com> wrote:

> [...]
>kan jeg tage nogle terassefliser (21*14*6) og lime dem sammen (LIP
>frostsikker) på siden (14 på 14 limet på 6), således at jeg ikke skal bruge

Du vil lime dem sammen på den smalle side?
Hvis de skal holde noget, f.eks en kant af jord som vil komme til at
ligge på den ene side af stenene, så tror jeg ikke det kan holde.

Skulle jeg lave sådan en lille mur, ville jeg endda bruge 'rugbrød',
dvs. blokke som er 14x14x28. De holder en del bedre og ser, syntes jeg,
pænere ud. Men smag skal man jo ikke diskuttere

http://www.gartneriet.dk