Nummerplade rammer i plast- for dyrt ?
Fra : Morten Juel

Dato : 12-04-02 21:31

Hejsa NG

Jeg skulle jo egentligt ha lavet de nummerplade rammer sidste år.. fair nok,
men den fabrik der ville lave dem gik nedenom og hjem ;o( så nu er de røv
dyre synes jeg..

Det her er en ca. pris og så ville jeg bare få dem lavet som privat person,
og ikke med firmaet, for det kan jeg sq ikke tjene på ! så den pris her er
unden at jeg tjener en rød øre..
lad os nu sige der skal laves 25 stk så er prisen 220,76kr pr stk UDEN div
porto og embalage mellem fabrikkerne.. og ud til jer - så det kommer oveni.
lad os nu sige der skal laves 50 stk så er prisen 169,28kr pr stk UDEN div
porto og embalage mellem fabrikkerne.. og ud til jer - så det kommer
oveni.--

De kommer jo så til at være sorte med skriften (o; dk.fritid.motorcykel
i hvid, og self en rigtig ramme hvor nummerpladen er nede i ligesom bilerne
har !

hvad siger i til det ? det skal så lige siges at jeg ikke kan ligge ud, da
eks med 50 stk jo er ca 8½K !, så skal de laves skal der betales forud !!..
jeg ved ikke om det er en god ide, eller ej.. men i må jo give jeres
mening..

Mvh
Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
XS400Seca ** Til Salg på http://StarChild.dk **
GPZ 750

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 12-04-02 22:07

8<----------------
> [...]
!!..
> jeg ved ikke om det er en god ide, eller ej.. men i må jo give jeres

Hej Morten.

Jeg er med på en, ( også selv om der skal betales forud )

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Jørgen Winther

Dato : 12-04-02 22:51

"Morten Juel" <mpOSTEPOP@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
nok,
> men den fabrik der ville lave dem gik nedenom og hjem ;o( så nu er de røv

Selv om du måske brokker dig lige en tand for meget på forhånd, så vil jeg
gerne bestille to - og giv lige besked om, hvor meget, det egentligt er, de
så koster. Så skal jeg gerne betale forud

--
Jørgen
CB 750 F (og forhåbentligt snart én mere

Fra : Morten Juel

Dato : 12-04-02 23:06

> Selv om du måske brokker dig lige en tand for meget på forhånd,
hehe, det er fordi jeg synes det er dyrt for at skulle fræse nogle plader ud
!

så vil jeg gerne bestille to - og giv lige besked om, hvor meget, det
egentligt er, de
> så koster. Så skal jeg gerne betale forud
nu ser vi hvor mange det er i det hele, så skal jeg regne en ca pris ud..

dvs at der på nuværende tidspunkt er en bestilling på 5 stk incl mig selv

Mvh
Morten

Fra : Jørgen Winther

Dato : 12-04-02 23:11

> hehe, det er fordi jeg synes det er dyrt for at skulle fræse nogle plader
ud
> !

Var det ikke noget med, at de også kunne fås i aluminium?

> nu ser vi hvor mange det er i det hele, så skal jeg regne en ca pris ud..
>
> dvs at der på nuværende tidspunkt er en bestilling på 5 stk incl mig selv

Der er vel et par stykker her i gruppen, der har skiftet mc siden sidst? De
SKAL da have en holder til den nye mc's nummerplade - og mon ikke et par af
de gode forhandlere kunne overtales til at købe nogle eksemplarer og sætte
dem på deres solgte modeller? Et forsøg værd - alle er vel interesserede i
den gode, høflige og absolut mc-orienterede debat her i gruppen?!

--
Jørgen
CB 750 F

Fra : Morten Juel

Dato : 12-04-02 23:21

"> Var det ikke noget med, at de også kunne fås i aluminium?
Jow jeg har en rigtig Nice proto type liggende ) men de er DYRE !
Og det nye firma vil slet ikke lave dem i alu ;o(

> [...]
> dem på deres solgte modeller? Et forsøg værd - alle er vel interesserede i
> den gode, høflige og absolut mc-orienterede debat her i gruppen?!
ha forhandlerne vil ikke gi 160,-+ for de plader det har jeg sq prøvet !!
de er sq for nærrige til den slags reklame !

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
2 x XS400Seca ** Til Salg på http://StarChild.dk **
1 x GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Jørgen Winther

Dato : 12-04-02 23:23

> ha forhandlerne vil ikke gi 160,-+ for de plader det har jeg sq prøvet !!
> de er sq for nærrige til den slags reklame !

Måske er jeg ikke for nærig i min virksonhed - og jeg kunne da godt se en
pointe i at få lidt reklame - er der plads til to web-adresser på rammen
(dvs. gruppens plus min). En idé kunne måske være at "medfinansiere" dvs.
give et reklametilskud på f.eks. halvdelen af prisen? Hvad siger du til
idéen?

--
Jørgen
CB 750 F

Fra : Morten Juel

Dato : 12-04-02 23:32

> [...]
> (dvs. gruppens plus min). En idé kunne måske være at "medfinansiere" dvs.
> give et reklametilskud på f.eks. halvdelen af prisen? Hvad siger du til
Tjjaaa, personligt ville jeg ikke ha reklame på min !, og det er jo
egentligt de andre i gruppen der bestemmer, de betaler jo for deres egen !

Så NG råb op hvad mener i ?

Fra : Prost

Dato : 12-04-02 23:30

> Tjjaaa, personligt ville jeg ikke ha reklame på min !, og det er jo
> egentligt de andre i gruppen der bestemmer, de betaler jo for deres egen !
>
> Så NG råb op hvad mener i ?

Njaa jeg ville også helst have den u-sponsoreret og betale prisen for den.

/Rune

Fra : Peter J

Dato : 13-04-02 13:58

Prost <ruro@get3net.dk> skrev i en

> [...]
> dvs.

> Njaa jeg ville også helst have den u-sponsoreret og betale prisen for den.

Enig !!!

Peter

Fra : Jørgen Winther

Dato : 12-04-02 23:32

> Tjjaaa, personligt ville jeg ikke ha reklame på min !, og det er jo
> egentligt de andre i gruppen der bestemmer, de betaler jo for deres egen !
>
> Så NG råb op hvad mener i ?

Husk lige, at vi er lige gode venner, selv om I siger nej - det var bare for
at hjælpe (jeg tror egentligt ikke, at jeg sælger store mænger IT-rådgivning
på baggrund af mc-nummerpladeholdere, hvis jeg nu skal være helt ærlig).

Jeg vil gerne fastholde min bestilling, uanset om mit eget firmanavn kommer
på eller ej

--
Jørgen
CB 750 F

Fra : Morten Juel

Dato : 12-04-02 23:44

> [...]
IT-rådgivning
> på baggrund af mc-nummerpladeholdere, hvis jeg nu skal være helt ærlig).
Jeg synes også at det er fedt nok at du ville hjælpe, bare ikke det rigtige
sted, hvis du forstår )
Og der skal mere til at vi bliver uvenner hehe )

> Jeg vil gerne fastholde min bestilling, uanset om mit eget firmanavn
kommer
> på eller ej
regnede jeg oxo med

Fra : Jørgen Winther

Dato : 12-04-02 23:46

> Og der skal mere til at vi bliver uvenner hehe )

OK, så dropper jeg bare forslaget - men hvis nogen har behov for en sponsor
i en eller anden sammenhæng, så sig endeligt til (men kun hvis det indebærer
nogen eksponering af firmaet...)!

--
Jørgen
CB 750 F

Fra : Christian Raaby

Dato : 13-04-02 09:22

> [...]
sponsor
> i en eller anden sammenhæng, så sig endeligt til (men kun hvis det

Inden tråden bliver flyttet til dk.marked.kommerciel, så må vi hellere blive
i MC-verdenen:

Du er velkommen til at sponsorere min nye cykel! Så skal jeg nok få den
lakeret, med al den reklame du vil ha'!
Selv dæksiderne kan da få en lille web-adresse eller lignende. Men der er jo
godt nok ikke den store TV-bevågenhed på mit mc-kørsel

Mvh.
Christian
ex TL1000S

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 13-04-02 10:44

"Christian Raaby" <craaby@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
jo
> godt nok ikke den store TV-bevågenhed på mit mc-kørsel

Det afhænger da af hvordan du kører, jeg er sikker på, at med den "korrekte"
kørsel kan du helt sikker få optaget et par film smat taget et par billleder
med netop din comtorykel i centrum!! .......spørgsmålet er så bare om det
er kommet ud til den rigtige målgruppe

--
Jacob m babygixxer -endnu annonym indenfor film og billedeverdenen

Fra : Jørgen Winther

Dato : 13-04-02 17:56

"Jacob Stegelmann" <stegelmann(@)privat.dk> wrote in message
> [...]
billleder
> med netop din comtorykel i centrum!! .......spørgsmålet er så bare om

Man skulle så i givet fald lave reklamerne, så de fungerer i sort/hvid
Og målgruppen: Man har traditionelt forsøgt at finde de medier for
annoncering, der når ud til den _ønskede_ målgruppe. Men man kunne da også
gøre det omvendt - nemlig finde noget at sælge til de, man nu engang har
kontakt til (ligesom man ofte oplever det på turiststederne...). Så annoncer
for knipler og håndjern kunne måske have sin effekt her?

--
Jørgen
CB 750 F (reklamefri - eller det vil sige, der står da Honda på den...)

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-04-02 13:26

> Tjjaaa, personligt ville jeg ikke ha reklame på min !, og det er jo
> egentligt de andre i gruppen der bestemmer, de betaler jo for deres egen !
>
> Så NG råb op hvad mener i ?

Ingen reklame på min , tak

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Peter J

Dato : 13-04-02 13:59

Morten Juel <mpOSTEPOP@mail1.stofanet.dk> skrev i en

snip

> dvs at der på nuværende tidspunkt er en bestilling på 5 stk incl mig selv
>

> Mvh
> Morten

+ 1 stk til mig tak.

Peter
CBR 1000 F

Fra : J. Ewerty K.

Dato : 12-04-02 23:11

Hejsa Morten

Jeg er skam også "stadigvæk" med på en af dine rammer,
jeg troede faktisk sagen var helt død, men dejligt at hører at
der stadigvæk arbejdes på sagen.

et lille tip: få oprettet en konto i din bank specielt til dette formål og
send kontonr. til vores private e-mail adresse, har selv fået en klub
konto i banken når der skal købes ting til klubben.

MVH
Hende du ved nok *GG
Honda CBR600F2

Fra : Hellfire

Dato : 13-04-02 13:32

"J. Ewerty K." <jek@city.dk> wrote in message
> [...]
> send kontonr. til vores private e-mail adresse, har selv fået en klub
> konto i banken når der skal købes ting til klubben.

God ide. Jeg er også med på en ramme, count me in :)

Fra : Søren Hjorth Sørense~

Dato : 13-04-02 02:33

> Hejsa NG

[klip]

> De kommer jo så til at være sorte med skriften (o; dk.fritid.motorcykel

> i hvid, og self en rigtig ramme hvor nummerpladen er nede i ligesom
bilerne
> har !

Det lyder som et rigtig godt initiativ, så jeg vil meget gerne lægge billet
ind på et stk. ramme.
Er der en nedre grænse for hvor få det kan betale sig at fremstille...? Nå,
det bliver forhåbentligt
ikke noget problem, da jeg er sikker på, at der er mange herinde der gerne
vil reklamere for vores
fantastiske mc-gruppe

Mvh. Søren
XJ 600 '86

Fra : bwl

Dato : 13-04-02 07:46

Ja tak, jeg reklamere oxo gerne for denne herlige gruppe.
1 stk til mig

Brian W.

" som skal på Bronzekursus næste weekend "

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 16-04-02 18:33

> ikke noget problem, da jeg er sikker på, at der er mange herinde der gerne
> vil reklamere for vores
> fantastiske mc-gruppe
Yup, jeg er også med på et stk ramme

Mvh

Tim
GSX600F

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 13-04-02 08:21

> [...]
!!..
> jeg ved ikke om det er en god ide, eller ej.. men i må jo give jeres

Jeg vil osse gerne bestille en

Mvh Jesper
Honda CB750F 83´

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-04-02 11:04

Ok, så bestil en til mig også!

Hilsner,
Tony

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 13-04-02 12:56

> De kommer jo så til at være sorte med skriften (o; dk.fritid.motorcykel

> i hvid, og self en rigtig ramme hvor nummerpladen er nede i ligesom
bilerne
> har !

Jeg er også med på en selvom jeg har den "originale" plastskive

--
Anders Majland - Aprilia Leonardo 150, 98', 39Mm

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 13-04-02 13:53

Jeg vil da også gerne købe en

Lars Bisgaard