/ Forside / Teknologi / Internet / Browser / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Browser
#NavnPoint
Klaudi 20366
molokyle 12124
o.v.n. 8114
miritdk 4839
stl_s 3840
refi 3598
dk 2598
arlet 2470
tedd 2383
10  webnoob 2075
Problem: Har helt op til 30 sekunders vent~
Fra : David


Dato : 12-04-02 20:15

Ok jeg må jo starte et sted og henvende mig til denne newsgroup og spørge
specifikt til denne group. Kan ikke finde nogen bedre group

Altså, det kunne være at mit problem relatere til browseren.

Min netexpress forbindelse (og det er faktisk den nyeste netexpress
installation, jeg havde en ældre installation af netexpress engang men
opsagde den og lidt efter abbonerede jeg på netexpress igen), men den nyere
forbindelse har ført det med sig at nu er der hyppigt, (ikke altid, men
meget
hyppigt) en kort forsinkelse på 20 sekunder eller helt op til så
lang tid som 30 sekunders ventetid før siden viser sig, til trods for at den
side der nu endelig viser sig ikke har særligt meget heavy(tungt) at
downloade (læse ind).
Så siden/siderne burde være hurtigere oppe. Det var den også før med den
tidligere netexpress forbindelse jeg altså havde engang.

Kan det være et browserrelateret problem.

Jeg har afinstalleret alt der kunne interfererer med forbindelsen og
forsinke
det lidt. F.eks. Norton antivirus. Realplayer har jeg slet ikke
installeret.

Venlig hilsen
David



 
 
Lars Lienhøft Larsen (12-04-2002)
Kommentar
Fra : Lars Lienhøft Larsen


Dato : 12-04-02 23:05

> Kan det være et browserrelateret problem.

Jeg ved ikke helt, men med alm. modem over telefonnettet skal man være
opmærksom på ikke at have en lang forlængerledning mellem telefonstik og
modem. Ligeledes kan "støj" på telefonnettet give forsinkelser, bl.a.
trådløse telefoner (pga. batteri/strømforsyning), telefonsvarer, beocom
telefoner mv...
Prøv at hive alt ud af telefonstikket (undtagen modem og se hvordan det
kører.

Mvh. Larsen


david (30-04-2002)
Kommentar
Fra : david


Dato : 30-04-02 15:10


Hej igen folkens.
Det har jeg prøvet og det ændrer ingenting det er stadig det samme.
Men jeg har engang haft cybercity fastforbindelse og samme netexpress
forbindelse. Dengang blev der lavet et specieltsik lige ved siden af
telefonstikket på væggen. 1 stik til hver forbindelse så nu sidder der 2
stikdåser på væggen + det almindelige telefonstik 3 ialt. Det stik til
cybercity sad stadig på væggen da jeg kørte den tidligere netexpress og den
virkede helt fint uden nogen forsinkelser. Men nu når jeg har fået
netexpress igen 2.gang så sidder det gamle netexpress stik stadig tilbage på
væggen, (det er et et fladstik) Kan DET årsage en dårligforbindelse.
-
david

"Lars Lienhøft Larsen" <lars.lienhoeft.larsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3cb75a27$0$11213$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Kan det være et browserrelateret problem.
>
> Jeg ved ikke helt, men med alm. modem over telefonnettet skal man være
> opmærksom på ikke at have en lang forlængerledning mellem telefonstik og
> modem. Ligeledes kan "støj" på telefonnettet give forsinkelser, bl.a.
> trådløse telefoner (pga. batteri/strømforsyning), telefonsvarer, beocom
> telefoner mv...
> Prøv at hive alt ud af telefonstikket (undtagen modem og se hvordan
det
> kører.
>
> Mvh. Larsen
>



david (30-04-2002)
Kommentar
Fra : david


Dato : 30-04-02 19:18


Jeg har lige ringet til udbyderen. Får dermed besøg at teknikker og de
kigger på det.
Bliver spændende om det er det der årsager problemet!
Jeg orientere senere.
-
david

"david" <daan@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3ccea5e8$0$49135$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> Hej igen folkens.
> Det har jeg prøvet og det ændrer ingenting det er stadig det samme.
> Men jeg har engang haft cybercity fastforbindelse og samme netexpress
> forbindelse. Dengang blev der lavet et specieltsik lige ved siden af
> telefonstikket på væggen. 1 stik til hver forbindelse så nu sidder der 2
> stikdåser på væggen + det almindelige telefonstik 3 ialt. Det stik til
> cybercity sad stadig på væggen da jeg kørte den tidligere netexpress og
den
> virkede helt fint uden nogen forsinkelser. Men nu når jeg har fået
> netexpress igen 2.gang så sidder det gamle netexpress stik stadig tilbage

> væggen, (det er et et fladstik) Kan DET årsage en dårligforbindelse.
> -
> david
>
> "Lars Lienhøft Larsen" <lars.lienhoeft.larsen@mail.dk> skrev i en
meddelelse
> news:3cb75a27$0$11213$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > Kan det være et browserrelateret problem.
> >
> > Jeg ved ikke helt, men med alm. modem over telefonnettet skal man være
> > opmærksom på ikke at have en lang forlængerledning mellem telefonstik og
> > modem. Ligeledes kan "støj" på telefonnettet give forsinkelser, bl.a.
> > trådløse telefoner (pga. batteri/strømforsyning), telefonsvarer, beocom
> > telefoner mv...
> > Prøv at hive alt ud af telefonstikket (undtagen modem og se hvordan
> det
> > kører.
> >
> > Mvh. Larsen
> >
>
>



david (04-05-2002)
Kommentar
Fra : david


Dato : 04-05-02 17:13

Nå der kunne ikke blive gjort særligt meget andet end jeg skulle prøve at få
en router fik jeg at vide.
Så den købte jeg af tdc.
Vender tilbage om DET har hjulpet. hehe!
Skal ha' det her til at fungere!
--
David
-
Penge er som magi. Men der er også magi uden penge.
"david" <daan@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3ccee01e$0$49078$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> Jeg har lige ringet til udbyderen. Får dermed besøg at teknikker og de
> kigger på det.
> Bliver spændende om det er det der årsager problemet!
> Jeg orientere senere.
> -
> david
>
> "david" <daan@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3ccea5e8$0$49135$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
> > Hej igen folkens.
> > Det har jeg prøvet og det ændrer ingenting det er stadig det samme.
> > Men jeg har engang haft cybercity fastforbindelse og samme netexpress
> > forbindelse. Dengang blev der lavet et specieltsik lige ved siden af
> > telefonstikket på væggen. 1 stik til hver forbindelse så nu sidder der
2
> > stikdåser på væggen + det almindelige telefonstik 3 ialt. Det stik til
> > cybercity sad stadig på væggen da jeg kørte den tidligere netexpress og
> den
> > virkede helt fint uden nogen forsinkelser. Men nu når jeg har fået
> > netexpress igen 2.gang så sidder det gamle netexpress stik stadig
tilbage
> på
> > væggen, (det er et et fladstik) Kan DET årsage en dårligforbindelse.
> > -
> > david
> >
> > "Lars Lienhøft Larsen" <lars.lienhoeft.larsen@mail.dk> skrev i en
> meddelelse
> > news:3cb75a27$0$11213$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > > Kan det være et browserrelateret problem.
> > >
> > > Jeg ved ikke helt, men med alm. modem over telefonnettet skal man være
> > > opmærksom på ikke at have en lang forlængerledning mellem telefonstik
og
> > > modem. Ligeledes kan "støj" på telefonnettet give forsinkelser, bl.a.
> > > trådløse telefoner (pga. batteri/strømforsyning), telefonsvarer,
beocom
> > > telefoner mv...
> > > Prøv at hive alt ud af telefonstikket (undtagen modem og se
hvordan
> > det
> > > kører.
> > >
> > > Mvh. Larsen
> > >
> >
> >
>
>



Green (04-05-2002)
Kommentar
Fra : Green


Dato : 04-05-02 19:30

"david" <daan@mail.dk> wrote in
news:3cd408c5$0$11919$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Nå der kunne ikke blive gjort særligt meget andet end jeg skulle prøve
> at få en router fik jeg at vide.
> Så den købte jeg af tdc.
> Vender tilbage om DET har hjulpet. hehe!
> Skal ha' det her til at fungere!
>

Har du firewall?
Det kan værer der problemet er.

Green.

david (18-05-2002)
Kommentar
Fra : david


Dato : 18-05-02 17:33

Hej Folkens
Det virker! Det virker!
Helt utroligt!
Det var routeren jeg fik sat på og så har der aldrig siden (testet det
tilstrækkelig længe nu, til at jeg ved at det virker! ) været noget
forsinkelser.
Wow!
Det går eder hammerende stærkt nu! Virkeligt stærkt!
Det har virkelig sat gang i omdrejningerne den router.
Ville bare lige melde fordi jeg havde lovet at holde jer ajour.
Hilsen
David





david <daan@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cd408c5$0$11919$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Nå der kunne ikke blive gjort særligt meget andet end jeg skulle prøve at

> en router fik jeg at vide.
> Så den købte jeg af tdc.
> Vender tilbage om DET har hjulpet. hehe!
> Skal ha' det her til at fungere!
> --
> David
> -
> Penge er som magi. Men der er også magi uden penge.
> "david" <daan@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3ccee01e$0$49078$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
> > Jeg har lige ringet til udbyderen. Får dermed besøg at teknikker og de
> > kigger på det.
> > Bliver spændende om det er det der årsager problemet!
> > Jeg orientere senere.
> > -
> > david
> >
> > "david" <daan@mail.dk> skrev i en meddelelse
> > news:3ccea5e8$0$49135$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > >
> > > Hej igen folkens.
> > > Det har jeg prøvet og det ændrer ingenting det er stadig det samme.
> > > Men jeg har engang haft cybercity fastforbindelse og samme netexpress
> > > forbindelse. Dengang blev der lavet et specieltsik lige ved siden af
> > > telefonstikket på væggen. 1 stik til hver forbindelse så nu sidder der
> 2
> > > stikdåser på væggen + det almindelige telefonstik 3 ialt. Det stik
til
> > > cybercity sad stadig på væggen da jeg kørte den tidligere netexpress
og
> > den
> > > virkede helt fint uden nogen forsinkelser. Men nu når jeg har fået
> > > netexpress igen 2.gang så sidder det gamle netexpress stik stadig
> tilbage
> > på
> > > væggen, (det er et et fladstik) Kan DET årsage en dårligforbindelse.
> > > -
> > > david
> > >
> > > "Lars Lienhøft Larsen" <lars.lienhoeft.larsen@mail.dk> skrev i en
> > meddelelse
> > > news:3cb75a27$0$11213$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > > > Kan det være et browserrelateret problem.
> > > >
> > > > Jeg ved ikke helt, men med alm. modem over telefonnettet skal man
være
> > > > opmærksom på ikke at have en lang forlængerledning mellem
telefonstik
> og
> > > > modem. Ligeledes kan "støj" på telefonnettet give forsinkelser,
bl.a.
> > > > trådløse telefoner (pga. batteri/strømforsyning), telefonsvarer,
> beocom
> > > > telefoner mv...
> > > > Prøv at hive alt ud af telefonstikket (undtagen modem og se
> hvordan
> > > det
> > > > kører.
> > > >
> > > > Mvh. Larsen
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>





david (30-05-2002)
Kommentar
Fra : david


Dato : 30-05-02 09:27

Hehe!
Er der slet ingen der vil gratulere mig?

"Jeg snakker med mig selv, jeg snakker med mig selv ,da da da da da da...
jeg snakker med mig selv, jeg snakker med mig selv"
-
David


david <daan@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ce6829d$0$11911$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej Folkens
> Det virker! Det virker!
> Helt utroligt!
> Det var routeren jeg fik sat på og så har der aldrig siden (testet det
> tilstrækkelig længe nu, til at jeg ved at det virker! ) været noget
> forsinkelser.
> Wow!
> Det går eder hammerende stærkt nu! Virkeligt stærkt!
> Det har virkelig sat gang i omdrejningerne den router.
> Ville bare lige melde fordi jeg havde lovet at holde jer ajour.
> Hilsen
> David
>
>
>
>
>
> david <daan@mail.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3cd408c5$0$11919$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Nå der kunne ikke blive gjort særligt meget andet end jeg skulle prøve
at
> få
> > en router fik jeg at vide.
> > Så den købte jeg af tdc.
> > Vender tilbage om DET har hjulpet. hehe!
> > Skal ha' det her til at fungere!
> > --
> > David
> > -
> > Penge er som magi. Men der er også magi uden penge.
> > "david" <daan@mail.dk> skrev i en meddelelse
> > news:3ccee01e$0$49078$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > >
> > > Jeg har lige ringet til udbyderen. Får dermed besøg at teknikker og de
> > > kigger på det.
> > > Bliver spændende om det er det der årsager problemet!
> > > Jeg orientere senere.
> > > -
> > > david
> > >
> > > "david" <daan@mail.dk> skrev i en meddelelse
> > > news:3ccea5e8$0$49135$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > >
> > > > Hej igen folkens.
> > > > Det har jeg prøvet og det ændrer ingenting det er stadig det samme.
> > > > Men jeg har engang haft cybercity fastforbindelse og samme
netexpress
> > > > forbindelse. Dengang blev der lavet et specieltsik lige ved siden af
> > > > telefonstikket på væggen. 1 stik til hver forbindelse så nu sidder
der
> > 2
> > > > stikdåser på væggen + det almindelige telefonstik 3 ialt. Det stik
> til
> > > > cybercity sad stadig på væggen da jeg kørte den tidligere netexpress
> og
> > > den
> > > > virkede helt fint uden nogen forsinkelser. Men nu når jeg har fået
> > > > netexpress igen 2.gang så sidder det gamle netexpress stik stadig
> > tilbage
> > > på
> > > > væggen, (det er et et fladstik) Kan DET årsage en dårligforbindelse.
> > > > -
> > > > david
> > > >
> > > > "Lars Lienhøft Larsen" <lars.lienhoeft.larsen@mail.dk> skrev i en
> > > meddelelse
> > > > news:3cb75a27$0$11213$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > > > > Kan det være et browserrelateret problem.
> > > > >
> > > > > Jeg ved ikke helt, men med alm. modem over telefonnettet skal man
> være
> > > > > opmærksom på ikke at have en lang forlængerledning mellem
> telefonstik
> > og
> > > > > modem. Ligeledes kan "støj" på telefonnettet give forsinkelser,
> bl.a.
> > > > > trådløse telefoner (pga. batteri/strømforsyning), telefonsvarer,
> > beocom
> > > > > telefoner mv...
> > > > > Prøv at hive alt ud af telefonstikket (undtagen modem og se
> > hvordan
> > > > det
> > > > > kører.
> > > > >
> > > > > Mvh. Larsen
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>
>
>



Knud Gert Ellentoft (30-05-2002)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 30-05-02 09:38

Thu, 30 May 2002 10:27:20 +0200, skrev "david" <daan@mail.dk>:

>Er der slet ingen der vil gratulere mig?

Jo da, du har lige vundet pligten til at læse min signatur og
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

med venlig hilsen
Knud
--
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede
og skær venligst det væk, du ikke svarer på.
Du kan læse mere om de danske nyhedsgrupper på http://www.usenet.dk
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

david (31-05-2002)
Kommentar
Fra : david


Dato : 31-05-02 08:40


Hvorfor?
-
david
>
> >Er der slet ingen der vil gratulere mig?
>
> Jo da, du har lige vundet pligten til at læse min signatur og
> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
>
> med venlig hilsen
> Knud





Knud Gert Ellentoft (31-05-2002)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 31-05-02 12:06

Fri, 31 May 2002 09:40:10 +0200, skrev "david" <daan@mail.dk>:

>Hvorfor?

Fordi dårlig citeringsteknik er irriterende, at sende et svar på
4 - 5 linjer med 100 linjers bundcitering f.eks.

Hvis du havde kigget lidt på den pågældende side, ville du have
fået mange gode hints om, hvorfor bundcitering er en dårlig ting.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.

med venlig hilsen
Knud
--
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede
og skær venligst det væk, du ikke svarer på.
Du kan læse mere om de danske nyhedsgrupper på http://www.usenet.dk
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Leony (13-04-2002)
Kommentar
Fra : Leony


Dato : 13-04-02 15:31


"David" <daan@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3cb73268$0$97291$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Kan det være et browserrelateret problem.

Prøv nogle forskellige, IE er "berømt" for sine kunstpauser.
Opera kan varmt anbefales.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/
Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.



David (19-04-2002)
Kommentar
Fra : David


Dato : 19-04-02 14:37


Jeg har efter en lidt nærmere granskning opdaget at browseren/windows/min
computer laver forsinkelsen inden den søger/hopper på nettet. Fordi at jeg
har i tider hvor forsinkelsen sker lukket ned for forbindelsen og prøvet
igen. Så varer det den tid i forsinkelse som jeg har omtalt før, før
computeren åbner forbindelsen til min udbyder(og ringer op til nettet).
Så må jeg spørge. Hvad kan man uddrage af dette?
-
david

"David" <daan@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3cb73268$0$97291$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Ok jeg må jo starte et sted og henvende mig til denne newsgroup og spørge
> specifikt til denne group. Kan ikke finde nogen bedre group
>
> Altså, det kunne være at mit problem relatere til browseren.
>
> Min netexpress forbindelse (og det er faktisk den nyeste netexpress
> installation, jeg havde en ældre installation af netexpress engang men
> opsagde den og lidt efter abbonerede jeg på netexpress igen), men den
nyere
> forbindelse har ført det med sig at nu er der hyppigt, (ikke altid, men
> meget
> hyppigt) en kort forsinkelse på 20 sekunder eller helt op til så
> lang tid som 30 sekunders ventetid før siden viser sig, til trods for at
den
> side der nu endelig viser sig ikke har særligt meget heavy(tungt) at
> downloade (læse ind).
> Så siden/siderne burde være hurtigere oppe. Det var den også før med den
> tidligere netexpress forbindelse jeg altså havde engang.
>
> Kan det være et browserrelateret problem.
>
> Jeg har afinstalleret alt der kunne interfererer med forbindelsen og
> forsinke
> det lidt. F.eks. Norton antivirus. Realplayer har jeg slet ikke
> installeret.
>
> Venlig hilsen
> David
>
>



david (20-04-2002)
Kommentar
Fra : david


Dato : 20-04-02 17:16

Har lige opgraderet IE fra 5.5 (tror jeg den var) til 6.0
Jeg tror at noget går lidt/meget hurtigere.
Men man kan jo aldrig vide om det har hjulpet.
Vil lige se tiden an om det har hjulpet.
-
david

"David" <daan@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3cc01da3$0$227$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> Jeg har efter en lidt nærmere granskning opdaget at browseren/windows/min
> computer laver forsinkelsen inden den søger/hopper på nettet. Fordi at jeg
> har i tider hvor forsinkelsen sker lukket ned for forbindelsen og prøvet
> igen. Så varer det den tid i forsinkelse som jeg har omtalt før, før
> computeren åbner forbindelsen til min udbyder(og ringer op til nettet).
> Så må jeg spørge. Hvad kan man uddrage af dette?
> -
> david
>
> "David" <daan@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3cb73268$0$97291$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Ok jeg må jo starte et sted og henvende mig til denne newsgroup og
spørge
> > specifikt til denne group. Kan ikke finde nogen bedre group
> >
> > Altså, det kunne være at mit problem relatere til browseren.
> >
> > Min netexpress forbindelse (og det er faktisk den nyeste netexpress
> > installation, jeg havde en ældre installation af netexpress engang men
> > opsagde den og lidt efter abbonerede jeg på netexpress igen), men den
> nyere
> > forbindelse har ført det med sig at nu er der hyppigt, (ikke altid, men
> > meget
> > hyppigt) en kort forsinkelse på 20 sekunder eller helt op til så
> > lang tid som 30 sekunders ventetid før siden viser sig, til trods for at
> den
> > side der nu endelig viser sig ikke har særligt meget heavy(tungt) at
> > downloade (læse ind).
> > Så siden/siderne burde være hurtigere oppe. Det var den også før med den
> > tidligere netexpress forbindelse jeg altså havde engang.
> >
> > Kan det være et browserrelateret problem.
> >
> > Jeg har afinstalleret alt der kunne interfererer med forbindelsen og
> > forsinke
> > det lidt. F.eks. Norton antivirus. Realplayer har jeg slet ikke
> > installeret.
> >
> > Venlig hilsen
> > David
> >
> >
>
>



david (27-04-2002)
Kommentar
Fra : david


Dato : 27-04-02 15:03

Det er stadig det samme og har altså stadig op til 30-40 sek ventetid selv
efter
opgraderingen til 6.0.
Det kan skyldtes hardisken som jeg lige har købt og installeret. Men ved
ikke.
Det ligner bare et internt computer problem, noget med hukommelsen. Min
harddisk er en ultra dma/eta(tror jeg) men bundkort er på 33 mhz og ide
kabler ser ud til at være et almindeligt kabel (ikke ultra kabel). Måske at
nogen kan fortælle mig hvad der skal indstilles af ting og sager med hensyn
til at jeg dels har fået en ny HD, dels ikke ved noget om disse
indstillinger for drev og controllere.
-
david



"david" <daan@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3cc19477$0$63678$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Har lige opgraderet IE fra 5.5 (tror jeg den var) til 6.0
> Jeg tror at noget går lidt/meget hurtigere.
> Men man kan jo aldrig vide om det har hjulpet.
> Vil lige se tiden an om det har hjulpet.
> -
> david
>
> "David" <daan@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3cc01da3$0$227$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
> > Jeg har efter en lidt nærmere granskning opdaget at
browseren/windows/min
> > computer laver forsinkelsen inden den søger/hopper på nettet. Fordi at
jeg
> > har i tider hvor forsinkelsen sker lukket ned for forbindelsen og prøvet
> > igen. Så varer det den tid i forsinkelse som jeg har omtalt før, før
> > computeren åbner forbindelsen til min udbyder(og ringer op til nettet).
> > Så må jeg spørge. Hvad kan man uddrage af dette?
> > -
> > david
> >
> > "David" <daan@mail.dk> skrev i en meddelelse
> > news:3cb73268$0$97291$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > Ok jeg må jo starte et sted og henvende mig til denne newsgroup og
> spørge
> > > specifikt til denne group. Kan ikke finde nogen bedre group
> > >
> > > Altså, det kunne være at mit problem relatere til browseren.
> > >
> > > Min netexpress forbindelse (og det er faktisk den nyeste netexpress
> > > installation, jeg havde en ældre installation af netexpress engang men
> > > opsagde den og lidt efter abbonerede jeg på netexpress igen), men den
> > nyere
> > > forbindelse har ført det med sig at nu er der hyppigt, (ikke altid,
men
> > > meget
> > > hyppigt) en kort forsinkelse på 20 sekunder eller helt op til så
> > > lang tid som 30 sekunders ventetid før siden viser sig, til trods for
at
> > den
> > > side der nu endelig viser sig ikke har særligt meget heavy(tungt) at
> > > downloade (læse ind).
> > > Så siden/siderne burde være hurtigere oppe. Det var den også før med
den
> > > tidligere netexpress forbindelse jeg altså havde engang.
> > >
> > > Kan det være et browserrelateret problem.
> > >
> > > Jeg har afinstalleret alt der kunne interfererer med forbindelsen og
> > > forsinke
> > > det lidt. F.eks. Norton antivirus. Realplayer har jeg slet ikke
> > > installeret.
> > >
> > > Venlig hilsen
> > > David
> > >
> > >
> >
> >
>
>





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408934
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste