Skærme
Fijala 3554
Samsung 959NF
Fra : Martin Rødgaard

Dato : 12-04-02 19:32

Hej
Jag står og skal købe en ny skærm, og har hørt en masse godt om Samsungs
959NF, men ville gerne vide mere omkring den.
Så hvis der re nogen der har en link til en anmeldelse eller lignende, så
ville jeg blive glad.

Hilsen Martin

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 12-04-02 20:46

"Martin Rødgaard" <rodgaard@bigfoot.com> wrote in message

> Så hvis der re nogen der har en link til en anmeldelse eller lignende, så
> ville jeg blive glad.

www.tecchannel.de/hardware/286/56.html

2. plads efter Eizo T765

M.v.h.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-04-02 21:14

"Mads Holmer-Jensen" <m.holmer-jensen@stofanet.dk> wrote in message

> www.tecchannel.de/hardware/286/56.html

Og til dem der ikke fatter det...

http://translate.google.com/translate?sourceid=navclient&hl=en&u=http%3A%2F%
2Fwww%2Etecchannel%2Ede%2Fhardware%2F286%2F56%2Ehtml

Google translating,, er forresten også en god måde at speede op for
websites... der kører langsomt via route fra danmark....!

Fra : Jacob

Dato : 12-04-02 21:20

"Mads Holmer-Jensen" <m.holmer-jensen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Martin Rødgaard" <rodgaard@bigfoot.com> wrote in message

> www.tecchannel.de/hardware/286/56.html
>
> 2. plads efter Eizo T765
>
> M.v.h.

Glimrende test de har foretaget, jeg har selv henvist til den før. Husk også
at kigge på www.tecchannel.de/tecdaten/show.php3?article=286 hvor de har
alle data fra de testede skærme.

www.hardwaretidende.dk/hard/story/01/09/17/7644732 hvor de tester Samsung
900 NF, ved godt at det ikke er 959 NF, men en lidt tidligere model, men
testen er dansk og der står også lidt om 959 nede i kommentarerne

--
Jacob