ftp-server
Fra : Anette og Arne Haahr~

Dato : 12-04-02 18:34

Kære It-venner!

Jeg har fået ADSL og vil gerne have mulighed for at komme på mit eget
hjemmenet ude fra (min arbejdsplads).

Jeg mener, at jeg skal have en ftp-server, men hvordan får jeg oprettet
sådan en?

Er der nogle, der kan hjælpe mig og guide mig frem.

Med venlig hilsen

Arne Haahr Hansen
skolelærer

Fra : Troels Arvin

Dato : 13-04-02 22:01

On Fri, 12 Apr 2002 19:34:25 +0200, Anette og Arne Haahr Hansen wrote:

> Jeg mener, at jeg skal have en ftp-server, men hvordan får jeg oprettet
> sådan en?

Jeg synes, at "vsftpd" er et godt stykke ftp-server software.

- Men du har næppe behov for særlig hardware. Prøv derfor en anden
gruppe, fx. dk.edb.netvaerk.