8500LE VS Ti500
Fra : [8000]Gul

Dato : 12-04-02 18:33

Kan det ikke næsten bedre betale sig at gå efter et Radeon 8500LE, end et
Geforce (pris/ydelse) for øjeblikket?? Så vidt jeg har hørt er et 8500LE da
næsten lige så hurtigt/hurtigere i de fleste tests. Og så til 1700. Oplys
mig

Fra : Trickysparrow

Dato : 12-04-02 20:06

"[8000]Gul" <powerrangers@oncable.dk> wrote in message news:3cb71a9d$0$12141$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> næsten lige så hurtigt/hurtigere i de fleste tests. Og så til 1700. Oplys

Vent en lille Md. Og køb et GeForce 4 ti4200 til 2000 Kr.
Det blæse de to andre her af h...... til.

Martin.

Fra : [8000]Gul

Dato : 13-04-02 15:59

Super. Vidste godt nok ikke at det blev så billigt. Hvordan ved du hvornår
det kommer??

Fra : TBC

Dato : 13-04-02 16:38

"[8000]Gul" <powerrangers@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Super. Vidste godt nok ikke at det blev så billigt. Hvordan ved du hvornår
> det kommer??

Sikkert fra nvidia's pressemeddelelser (tilgængelige på deres hjemmeside),
eller fra f.eks anandtech's reviews af Ti serien. - Det er de to steder jeg
har læst det

TBC

Fra : Trickysparrow

Dato : 13-04-02 18:22

"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in message news:1hYt8.29261$iY5.1037713@news010.worldonline.dk...
> "[8000]Gul" <powerrangers@oncable.dk> skrev i en meddelelse

Sidst i April først i Maj skulle det lande, du kan læse mere på
http://www.rivastation.com/gf4ti4200_e.htm og http://www6.tomshardware.com/graphic/02q2/020409/index.html

Martin.