Er der nogen der den??
Fra : Claus

Dato : 12-04-02 17:02

Jeg har hørt en sang på p3 som vist nok hed noget med berta er der nogen der
har den??

__________________________________________________________________ Claus
ICQ#: 144896563 Current ICQ status: + More ways to contact me i See more
about me: __________________________________________________________________

Fra : Katsen

Dato : 12-04-02 17:14

Se tråd fra 5/4 kl. 12.25...

katsen

Fra : Torben Larsen

Dato : 12-04-02 17:17

"Claus" <6x108278@tiscali.dk> wrote in message
> Jeg har hørt en sang på p3 som vist nok hed noget med berta er der nogen
der
> har den??

Åh Gud - det bliver vist en ny Irish Boy det her....
Sangen er fra en eller anden talentkonkurrence som DR kører i øjeblikket.
Søg nogen dage tilbage og du vil finde kunstnerens navn osv. Den er ikke
udkommet på cd endnu.
Alternativt - søg på Kazaa, Morpheus, WinMX, EDonkey, Grokster, Limewire,
Imesh...........ad nauseam
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : SteenStilling

Dato : 12-04-02 17:49

"Claus" skrev d. 12-04-02 17:02 dette indlæg :
> [...]
> har den??

Claus
> ICQ#: 144896563 Current ICQ status: + More ways to contact me i See

Det er ensang med ANDERS ØSTERLUND der hedder BERTA...kan fås på
AUDIOGALAXY

du skal bare søge på "Anders Berta"

Det lykkedes for mig*S*

Steen