Hvad fanden har i gang i ???
Fra : Poul

Dato : 12-04-02 15:44

Hver gang jeg åbner jagt dk. Finder jeg det mere og mere besynderligt, at
folk med så meget til fælles har så meget imod hinanden.
Er det efterhånden blevet sådan, at hver gang jagten lukker, skal man ud på
nettet og bekrige hinanden, i stedet for at hjælpe hinanden???
Det jeg mener er blot for at nævne de sidste par stykker jeg er stødt på,
manden der oplyser at han har fundet en fin side på nettet og gerne vil dele
den med andre jægere, han bliver prompte pillet ned med bemærkningen "har du
selv lavet den" den anden er manden der blot spørger efter blypatroner, han
bliver bombarderet med ikke mindre en 26 breve om det rigtige/forkerte i at
bruge blyhagl!! Fik han nogensinde et svar??? tror i ham med siden oplyser
næste gang han finder en god side??? Nej vel de to har sikkert fået nok som
så mange andre før dem!!!
Hvis dette er et udtryk for danske jægere i dag, vil jeg nok finde mig en
anden interesse.
Vi behøver ikke engang frygte at jagt bliver forbudt i Danmark, i ødelægger
det selv med jeres evindelige jagt på andre jægere!!!! Samtidig er i et nemt
offer for den retarderet cybercity kunde der nu har skiftet navn fra krank
til pille!!
Venlig hilsen
Poul

Fra : danhunters.dk

Dato : 12-04-02 16:35

HØRT!

Fra : Lumholdt&Riber

Dato : 12-04-02 18:22

ENIG! Når vi jægere nu i forvejen er i den situation, at en stor del af
befolkningen enten mangler forståelse eller er direkte fjendtligt stemt
overfor vores gebet, kan der vel ikke være megen fornuft i at skabe unødig
dårlig omtale/reklame for os selv ved at svine hinanden til som forkælede
pattebørn, hverken her i gruppen eller andetsteds, bare fordi en eller anden
tillader sig at have en holdning, der er anderledes end ens egen, eller
kommer med links/oplysninger, der måske kunne være af interesse for nogle
her i gruppen. Det vil på sigt blot betyde, at seriøse folk tilsidst slet
ikke gider bruge tid på at komme med indlæg, og så sidder vi tilbage med
nogle få pragteksemplarer på Danmarks åndselite (nej, ingen navne -vi ved
alle,hvem de er!), som formodentlig til stadighed vil føle en ubændig trang
til at berige resten af verden med deres udgydelser, (men selvfølgelig har
dette da den fordel, at så længe de sidder og skriver indlæg til gruppen
her, så møder vi dem forhåbentlig ikke ude i marken). Det er da OK at være
uenige, men lad os være det på en sober måde, så tjener vi vores sag bedst!
-Og nu er der ikke så længe til 16. maj! Knæk & bræk til alle!
Henrik L. Sørensen.

Fra : Elnegaard

Dato : 12-04-02 21:22

meeeeeeeget enig

Fra : Dr Pille

Dato : 12-04-02 22:40

Dejligt hvis i finder en anden interesse - så bliver der mere jagt til os
andre - og prisen rigtig uden jagtsjakaler - tak fordi i skred.

Pille
superjæger

PS. -- og heller ingen "frelste"

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-02 09:30

DR. Pille har du tænkt på at prøve den nyhedsgruppe der heder
dk.snak.mudderkastning !!!

MVH
Tony Hansen