Skedeorgasme
Fra : Michael H.

Dato : 12-04-02 15:06

Her i sidste uge ''kom jeg til'' at give konen en skedeorgasme!!! Det er
første gang i 17 år
at hun har fået sådan en. Normalt hjælper hun til med at stimulere hendes
klitoris samtidig,
imens at jeg ''pumper''. Hun var ellevild efter at hun fik skedeorgasmen, og
siger nu at jeg skal
give hende nogen flere, men hvordan???
Den dag syntes jeg ikke at jeg gjorde noget usædvanligt ved hende, men et
eller andet
har jeg vel gjort, men hvad?
Er der en ''opskrift'' eller et eller andet der siger at sådan og sådan,
skal det gøres
for så er chancen der..
Hun får orgasme hver gang vi er sammen, men den dag var det alligevel noget
andet, siger hun,
den var meget mere intens, og vil meget gerne have mange mange fle'r af
dem..

Michael

Fra : Manse

Dato : 12-04-02 16:09

> den var meget mere intens, og vil meget gerne have mange mange fle'r af
> dem..
Ja og det er heller ikke noget problem............Det er lysten der driver
værket.......

Du kan starte med en klitoris orgasme, sådan for forspillets skyld, prøv
f.eks at trykke fingeren forsigtig rundt og lidt ind der, hvor urinrøret
sidder mens du nuldre klitoris, bingo........

Når hun har sundet sig lidt og suttet lidt på dig, så lad hendes
klitoris være og kør 1 eller 2......sådan skiftevis op i skeden og massér
skedevæggen.(g-punkt) ligger 4-5 cm oppe (bagsiden af skambenet) Hvis hun
siger det føles som om hun skal tisse, er det der........hun skal ikke tisse
man bare slappe af og lige pludselig kommer følelsen, kan kræve lidt
fingerkræfter, men virker fint. Du kan også efter hendes første klitoris
orgasme, bolle hende bagfra, uden hun rører klitten, giver som regel også
skedeorgasme, idet du i den stilling også kommer til at ramme hendes
g-punkt. (Hvis du er stor/lang så prøv at lade være med at kører i bund,
bare en erfaring jeg har gjort mig, og min er ikke, men jeg har aldrig haft
problemet med skedeorgasme)

Idet hele taget er der en masse punkter, vi har fundet ud af at hvis jeg
kører finger ind i anus og trykker ned der hvor ringmuskelen sidder og
massere lidt samtidig med jeg nuldre hendes klitoris, kommer hun så stærkt
at hun næsten sprøjter.

Hvis i vil lidt mere, er der masser af information på nettet, f.eks
http://www.fetishclub.com/exchange/female-ejaculation.shtml

Manse

Fra : Crash Override

Dato : 14-04-02 00:22

| Her i sidste uge ''kom jeg til'' at give konen en skedeorgasme!!! Det
er
| første gang i 17 år

Tillykke :) Det må være rart - jeg har selv en kæreste der skal bruges
håndarbejde til, før den går - så jeg kan levende forestille mig,
hvordan det må være efter 17 år