E-Mail
webnoob 5265
Outlook's standardmappe ?
Fra : John F.

Dato : 12-04-02 09:39

Hej alle.

På vores maskiner har vi af forskellige grunde flyttet dokument-mapperne
over på D-drevet... Men når vi vil vedhæfte et eller andet til en mail åbner
den filsøger-vinduet på C-drevet.

Hvordan får jeg fortalt Outlook at den skal søge i D:\dokumenter.

Vi kører (indtil videre) en skønsom blanding af Outlook 97, 2000 og 2002

På forhånd tak.

Mvh John

Fra : Morten Ovi

Dato : 12-04-02 09:48

On 12 apr 2002 John F. wrote:

> Hvordan får jeg fortalt Outlook at den skal søge i
> D:\dokumenter.

Hent Tweak IU 1.33 fra www.download.com. Ret "My documents"-stien under
fanebladet "My computer" til "D:\dokumenter".
Du vil finde ud af at det også kan hjælpe med andre ting.

--
Morten

Fra : John F.

Dato : 14-04-02 20:12

"Morten Ovi" <spamtrap0000@ovi.dk> skrev i en meddelelse

> Hent Tweak IU 1.33 fra www.download.com. Ret "My documents"-stien under
> fanebladet "My computer" til "D:\dokumenter".
> Du vil finde ud af at det også kan hjælpe med andre ting.
Beklager det sene svar... En ferie kom i vejen

Jeg kender godt Tweak, og har da også brugt det mange gange - og til mange
ting, på mine egne skiftende maskiner.
Jeg ville blot undgå at skulle installere det på job-maskinerne... Men hvis
Outlook ikke har en funktion til at redirecte standardmappen (hvilket virker
underligt at den tilsyneladende ikke har) må jeg jo bide i det sure æble

Tak for hjælpen
Mvh John

Fra : Lars Klintholm

Dato : 14-04-02 20:33

John F. skrev:

> [...]
> eller andet til en mail åbner den filsøger-vinduet på C-drevet.
>
> Hvordan får jeg fortalt Outlook at den skal søge i D:\dokumenter.

I stifinder eller direkte på skrivebordet findes der en mappe der
hedder Dokumenter. Højreklik på denne og vælg Egenskaber, Placering, og
sæt placeringen til D:\Dokumenter

--
mvh.
LarsK

Fra : John F.

Dato : 14-04-02 21:13

"Lars Klintholm" <spamfilter@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> I stifinder eller direkte på skrivebordet findes der en mappe der
> hedder Dokumenter. Højreklik på denne og vælg Egenskaber, Placering, og
> sæt placeringen til D:\Dokumenter

Bare det var så let
Jeg kan _se_ placeringen, men får ingen muligheder for at ændre den...
Glemte i øvrigt at sige at det er på Win NT4-SP6 maskiner.

Mvh John

Fra : Lars Klintholm

Dato : 14-04-02 21:58

John F. skrev:

> Glemte i øvrigt at sige at det er på Win NT4-SP6 maskiner.

Det gør nok en forskel. Win98 her.

--
Mvh.
LarsK