Lån af værktøj ??
Fra : Michael K. S.

Dato : 12-04-02 12:43

Hej børn !

Er der en i Odense eller omegn der ligger inde med en 36 mm top og
tilhørende skralde og som har lyst til at leje/låne det til mig en
dags tid,så Prilleren kan få ny forgaffelolie - jeg tror hun
trænger...

-M

Fra : Tomas Linnet

Dato : 12-04-02 13:21

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en
> [...]
> tilhørende skralde og som har lyst til at leje/låne det til mig en
> dags tid,så Prilleren kan få ny forgaffelolie - jeg tror hun

Hej Michael

du kan låne min på Vandel

-Tomas

Fra : Michael K. S.

Dato : 12-04-02 14:30

On Fri, 12 Apr 2002 14:21:28 +0200, "Tomas Linnet"
<tomasane@orangenet.dk> wrote:

>du kan låne min på Vandel
>
>-Tomas

Kanon Tomas - så venter jeg nok til der,tak

-M

Fra : Poul Dam

Dato : 12-04-02 21:28

Ellers siger du bare til.
PD CBR1100 Odense

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-04-02 08:44

On Fri, 12 Apr 2002 22:27:36 +0200, "Poul Dam" <pouldam@adslhome.dk>
wrote:

>Ellers siger du bare til.

Til !! ),mange tak for tilbuddet,jeg sender dig lige en privat
mail.

-M