8850 problem
Fra : Kim

Dato : 12-04-02 12:27

Hej.

Jeg har et problem med min nokia 8850.
Når jeg sitter mit simkort i, kan jeg ikke ringe, og jeg kan ikke modtage
opkald.
Den siger den berømte lyd "DÅDYDYY!!" (Nummeret findes ikke)
Den virker fint med andre simkort(Mit simkort har virket i, men holdt
pludselig op)

Nogen der ved hvad der kan være galt?

Mvh
Kim

Fra : Lars Andersen

Dato : 12-04-02 12:39

prøvede det samme, det var bare nogen der havde ringet ind og havde
meldt min tlf og simkort stjålet. Pisse irriterende...

Fra : Kim

Dato : 14-04-02 00:28

Jamen folk kan da ikke uden videre bare lige ringe ind og melde andres
telefoner stjålet....?
Andre simkort virker fint i fonen, men ikke mit. Det HAR dog virket....

Fra : Nick Christensen

Dato : 12-04-02 18:07

> Den siger den berømte lyd "DÅDYDYY!!" (Nummeret findes ikke)

Du har TDC ikke?

Fra : Kim

Dato : 14-04-02 00:26

Jo... eller dvs jeg har Tiscali, men de kører over TDC's net. Hvorfor da?

Fra : Morten & Charlotte C~

Dato : 14-04-02 09:03

Er det samme operatør ??

Mvh
Morten

Fra : Kim

Dato : 14-04-02 17:51

Hmm nej det er det godt nok ikke?
Men når nu kortet HAR virket i den....
Der er ikke garanti på mere, og har ikke lyst til at sende den ind og få at
vide der ikke er noget galt med den, og alligevel skulle betale 250,-.