Installation af FP2002 og ISS på WIN XP
Fra : JPo

Dato : 12-04-02 09:27

Jeg forsøger at installere FP2002 på min nye WIN XP - maskine.

Jeg har downloadet FP 2002 fra Microsoft Danmark. Da jeg ville installere
kom meddelelse, at ISS 4.0 eller nyere ikke var install. Herefter
downloadede jeg samme sted ISS 5.0.

Ved instal. af FP2002 beder den stadig om ISS 4.0 el. nyere.

Hvaad gør jeg?. (klippes ud i pap)

Mvh.
Jens Poulsen

Fra : Thomas Kaare Hansen

Dato : 12-04-02 12:07

Jeg "bøvler" også med FP og IIS på WIN XP.

Jeg har ikke selv prøvet men check http://www.frontpagehowto.com/pws1.htm

De skriver noget om installationsrækkefølge. Først server derefter FP.

Mit bøvl går på, at jeg ikke kan teste mine formularer oprettet med FP selvom
jeg har installeret IIS...

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-04-02 16:43

Jeg ved ikke hvad det var du downloadede hos Microsoft men det var
bestemt ikke Frontpage 2002. Denne kan ikke downloades.
Angående IIS så kommer WIN XP med IIS 6 (ikke XP Home).

Fra : JPo

Dato : 13-04-02 08:56

Ja - det er nok noget forkert jeg har downloadet.
På min gamle 98-ser var der jo FrontPages Express -- Men jeg synes ikke at
kunne se noget tilsvarende på XP.
Jeg kan så forstå, at man skal ud og købe FrontPage for at få det på sin
XP - eller hvad?

mvh.
Jens Poulsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-04-02 22:30

FPExpress blev "discontinuet" for et par år siden men du kan være
heldig at finde den på Internettet hvor den ligger (ulovligt) til
download.
Hvis du vil have den rigtige Frontpage må du til lommerne.