Hvor kan jeg finde specs. på Honda CBR600F~
Fra : Lars Plougmann

Dato : 12-04-02 06:17

Hejsa.

Er der ikke nogen der ved hvor jeg kan finde alle informationer på en Honda
CBR600F fra 1987 ?`

Hilsen
Lars
plouger@plouger.dk

Fra : SLP/JM

Dato : 12-04-02 06:47

"Lars Plougmann" <plouger@plouger.dk> skrev > Hejsa.

> Er der ikke nogen der ved hvor jeg kan finde alle informationer på en
Honda
> CBR600F fra 1987 ?`

Hvad med MC-revyen? Jeg har et scan af den relevante side, som jeg kan
sende til dig med en mail, hvis det har interesse.

--
Susanne

Fra : Lars Plougmann

Dato : 12-04-02 06:58

Det ville være helt kanont, hvis du gad at scanne det ind og maile det til
mig på plouger@plouger.dk

På forhånd tak :)

Fra : SLP/JM

Dato : 12-04-02 07:08

"Lars Plougmann" <plouger@plouger.dk> skrev> Det ville være helt kanont,
hvis du gad at scanne det ind og maile det til
> mig på plouger@plouger.dk

Er gjort.

--
Mvh Susanne