Radeon 8500 kontra 8500 LE
Fra : Lovegreen

Dato : 12-04-02 02:11

Hvor meget er Radeon 8500 reelt hurtigere end Radeon 8500LE ?
Der er nogen mhz til forskel, men hvor meget betyder til
hvis man bare skal spille, osv.. ?
Er det bedre "value for money" at købe den store udgave
fremfor den "lille" ?

--
mvh Lars, Hillerød
ICQ 27136074

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 12-04-02 09:06

Så vidt jeg kan se sparer du ca 500,- ved at købe LE udgaven - langt de
flest af dem kan overclockes til samme hastighed som ikke-LE udgaven kører
som standard.

Fra : Lovegreen

Dato : 12-04-02 09:56

"Uffe S. Callesen" <usc@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Så vidt jeg kan se sparer du ca 500,- ved at købe LE udgaven - langt de
> flest af dem kan overclockes til samme hastighed som ikke-LE udgaven kører
> som standard.

Ok. tak for svaret

Er der nogen mærker man bør holde sig fra ?

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 13-04-02 09:47

Hmm nej det tror jeg som ikke - hvis du evt. forhører forhandleren lidt
omkring kortet kan du sagtens finde et NO-name kort som er ATI produceret.