Billigt køb af Kylix2 og Delphi6 Pro
Fra : Henning Petersen

Dato : 11-04-02 22:54

Davs!

Jeg skal efterhånden til at have opdateret min gamle Delphi3 til D6 og
leger samtidig med tanken om et project, som gerne skulle køre både
Windows og Linux, så det retter jo samtidig tanken mod Kylix.

Jeg har søgt lidt, min jeg synes at 2.389,00 for Kylix og 3.812,00 for
Delphi6 upgrade er lige i overkanten til mit budget.

Er der nogen som har bud på hvor de kan skaffes billigere?

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 12-04-02 08:18

http://www.qbssoftware.com/ tager 270 £ for en D6 opgradering og 145 £
for en Kylix 2 Pro.

Det må vist være billigere. Om det er med eller uden moms kan jeg ikke
lige se.

Hilsen
Uffe

Fra : Bjarke Freund-Hansen

Dato : 23-04-02 21:07

On Thu, 11 Apr 2002 23:54:03 +0200, Henning Petersen
<henning.petersen.020411@hpc.dk> wrote:

>Er der nogen som har bud på hvor de kan skaffes billigere?

Well, hvis det skal være billigt billigt, så Delphi 6 Personal og
Kylix 2 Open. (Gratis og gratis)

Fra : Henning Petersen

Dato : 25-04-02 22:48

On Tue, 23 Apr 2002 22:06:45 +0200, Bjarke Freund-Hansen
<rknews@impsoft.dk> wrote:

> Well, hvis det skal være billigt billigt, så Delphi 6 Personal og
> Kylix 2 Open. (Gratis og gratis)

Nu kniber det lidt med mulighederne for at distribuere outputtet fra
de to versioner.
Kylix2 OpenEdition må kun bruges til at lave GPL programmer på, og det
er ikke lige det der er planen.
D6 Personal er non-commercial, men det duer sikkert til at starte med

Tak for info.