SUMA?
Fra : [9000] Søren

Dato : 12-04-02 00:21

Hvad er historien med dette mærke? Er det kvallitet eller er det den anden
ende? De grafikkort de sælger er temmelig dyre i forhold til f.x Creative
labs, som er et ret kendt firma.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 12-04-02 01:20

Det er klart kvalitet, De ofte hurtigere og bedre ram

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 12-04-02 01:24

[9000] Søren wrote:

> Hvad er historien med dette mærke? Er det kvallitet eller er det den anden
> ende? De grafikkort de sælger er temmelig dyre i forhold til f.x Creative
> labs, som er et ret kendt firma.

Creative Labs er måske nok kendte, men det er altså ikke for kvalitet.
De er et af de firmaer som lever på fortidens ry og blot klistre deres
navne på skramel.

Mvh

Bruno

Fra : Shere_Khan

Dato : 12-04-02 05:03

Har et Geforce3 fra suma, og jeg har ikke noget at klage over og vil ikke
skifte det ud foreløbigt.

Fra : Sebastian

Dato : 12-04-02 13:13

> Hvad er historien med dette mærke? Er det kvallitet eller er det den anden
> ende?

Kvalitet. Som oftest hurtig RAM, dette annonceres dog specifikt ved hvert
produkt. Du kan bla. få kort med 3,6 og 4,0 nanosek. RAM. Altså mulighed for
overclocking.

Se evt. http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=601

> De grafikkort de sælger er temmelig dyre i forhold til f.x Creative
> labs, som er et ret kendt firma.

Creative laver ikke egen hardware, men sætter deres navn på andre (billige)
producenters og sælger det som eget. Har ydmere en tilsvarende høj
fejlprocent.

--
Sebastian
http://testet.dk

Fra : Poul Christensen

Dato : 12-04-02 14:25

Hej.

Jeg har selv et GF3 Ti200 fra SUMA - men skulle have købt samme i Special
Edition (SE).

Gør det, og du kan stort set overclocke, så Ti500 får baghjul (så en test af
det på et tidspunkt, men kan ikke huske hvor på stående fod).

Venlig hilsen

Poul