MC-rejse i Australien.
Fra : Tais Olsen

Dato : 11-04-02 23:40

Hej derude

Jeg planlægger at tilbringe to af sommermånederne i Australien. Jeg vil
gerne opleve deres storslåede natur i den øde Outback, og det skal
naturligvis helst foregå på ryggen af en motorcykel.

For at sikre mig bedst muligt mod at blive snydt ved leje eller køb af
motorcykel, kunne jeg godt tænke mig at høre fra andre der har kørt
motorcykel i Australien.
I Lonely Planets guidebog anbefales et udlejningsfirma der hedder Car
Connection, er der nogle der erfaring med dette firma? De udlejer Yamaha XT
600E, som virker som en ideel motorcykel til en tur Outbacken.

Håber der er nogle der vil dele ud af deres erfaring, eller ved hvor jeg
søge efter gode råd.

Venlig hilsen
Tais Olsen
taison@ofir.dk

Fra : Charlotte Grosen

Dato : 12-04-02 14:00

Jeg var netop i Australien i slutningen af 2001 og kørte ca. 5000 km på en af
Car Connection XT 600 (kanon cykel til Outback kørsel) Prima måde at opleve
den fantastiske natur der nede på. Du kan roligt ringe til Kurt (manden bag
Car Connection, som forresten er Tysker) der er ikke noget snyd med ham.
Det var min 3. tur der ned til. og jeg må bare tilbage igen!
se evt. : http://www.biketours.com.au/

Charlotte

Fra : Michael

Dato : 15-04-02 21:58

Hej Tais Olsen !

Du er velkommen til at kigge ind på nedenstående side, hvor vi er på rejse i
den australske outback, vi er i følge med 3 motorcykler.

Vi sender dig gerne en fil med hele vor rejsebeskrivelse (gratis) og du kan
også med fordel læse Anne og Ove Kjærs bog om deres MC-tur bl.a. gennem
outback'en, bogen kan lånes på biblioteket.

Som guidebog kan vi anbefale Lonely Planets "Outback Australia"

http://home9.inet.tele.dk/michulla/page5.html

God tur
fra
Ulla og Michael