Erfaring med www.thefastone.co.uk
Fra : Lasse Jensen

Dato : 11-04-02 22:30

Jeg har nu tre gange bestilt et katalog online, men stadig intet som helst
hørt fra dem.

Nogen der kender andre engelske alternativer?

Mvh.

Lasse Jensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-04-02 22:32

Lasse Jensen wrote:

> Jeg har nu tre gange bestilt et katalog online, men stadig intet som helst
> hørt fra dem.

Var der ikke noget med at firmaet (MPS hedder det vist) var gået konkurs,
eller noget i den stil?
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : RasmusZX9R

Dato : 12-04-02 11:37

> Var der ikke noget med at firmaet (MPS hedder det vist) var gået
konkurs,
> eller noget i den stil?

Det var firmaet M and P Accessories der var i problemer, men jeg tror de
har fået styr på det igen.
De fortsætter ihvertifald, som de plejer.
Kig på www.mandp.co.uk
Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 11-04-02 23:04

"Lasse Jensen" <snejbjerg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har nu tre gange bestilt et katalog online, men stadig intet som helst
> hørt fra dem.

Jeg bestilte også et katalog sidst firmaet blev nævnt her i NG. Jeg fik
kataloget for et par dage siden. WWW.thefastone.co.uk skal nok ikke tages
alt for bogstaveligt

Fra : peterl

Dato : 12-04-02 11:07

Jeg har ikke selv bestilt noget dér, og jeg ved ikke om de er gået konkurs
eller om de stadig eksisterer, men jeg fik sidste år deres katalog ca. en
uge efter at jeg bestilte det.
Da jeg spurgte hvad det kostede at få noget sendt, fik jeg at vide at det
var 11,75£, men så kunne jeg også få op til 25 kg, så det kan nok betale sig
at lave en større ordre.

Prøv ellers:
http://www.coolvizion.com/
findes også her:
http://mysite.freeserve.com/coolvizion og hér
http://mysite.freeserve.com/coolvizion
Jeg har lige fået en gear-indikator derfra for 55£, på 3 dage!!!

http://www.motorbikebob.com/ er også glimrende, men det er kun tøj og
tilbehør.

-PeterL

Fra : RasmusZX9R

Dato : 12-04-02 11:41

> Nogen der kender andre engelske alternativer?
Prøv:
www.mandp.co.uk
www.bandcexpress.co.uk
www.bartonmotors.co.uk
Det var lige dem jeg kunne komme i tanke om.
Jeg bestilte også et katalog hos The fast (slow?) one for et par måneder
siden og har ikke hørt noget endnu!!
Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : Mureren

Dato : 12-04-02 21:52

> Prøv:

www.slickbiker.com....
Ubegribeligt langsom hjemmeside, men han er hurtig når der skal leveres,
prisen er OK, og det er de rigtige ting der kommer frem (so i've been told)

Mureren
(der vist også fik sendt en mail til Rasmus....sorry)