Soundcard
Fra : Jesper

Dato : 11-04-02 22:15

Hej.

Søger hjælp til winmm.dll

Jeg kan finde ud af at detecte hvor mange lydkort der er med
waveOutGetNumDevs, men det kniber
med at bruge waveOutGetDevCaps.

Når man så har fundet ud af hvilket ludkort der nummer eks. 0 og 1, så vil
jeg afspille
en wav fil fra et bestemt lydkort.

Er der nogen der kender noget til dette....

Jesper G

Fra : Jesper

Dato : 12-04-02 09:12

Ok. Så kan jeg detecte lydkortet med navn osv.
Nu kommer så det store problem. Når man afspiller en wav fil med
sndplaysound, hvordan kan man direkte lyden ud gennem et bestemt
lydkort?????

Nogen hjælp at hente....????

Jesper G