3 hurtige
Fra : Kim Noer

Dato : 11-04-02 20:35

Davsen der-

Nogen der ved hvilken 'maskine' der udsender tre hurtige 'pulser' og
derefter en lang pause? Den er tilkoblet telefonnettet og 'den' har
ringet til mig.

--
If 0 thinks it looks like O, then 0 got a problem right?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-04-02 21:04

"Kim Noer" <kn@nospam.dk> wrote in message

> Nogen der ved hvilken 'maskine' der udsender tre hurtige 'pulser' og
> derefter en lang pause? Den er tilkoblet telefonnettet og 'den' har
> ringet til mig.

En Fax vel

Fra : Kim Noer

Dato : 11-04-02 21:33

> En Fax vel

Det plejer at være uuusbjoiingiiiig biiiiipooouuuip osv.

--
If 0 thinks it looks like O, then 0 got a problem right?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-04-02 21:42

> Det plejer at være uuusbjoiingiiiig biiiiipooouuuip osv.

Nårr, et modem er det vel... Det venter på reaktion i den anden ende (din
ende)

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-04-02 19:03

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:3cb5f52b$0$58720$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Nårr, et modem er det vel... Det venter på reaktion i den anden ende
(din
> ende)

Hvorfor bliver du ved at gætte når du ikke ved noget om det?
Hvilken modemprotokol kender du der starter med 3 hurtige bip?
Personligt har jeg aldrig hørt noget udstyr sende sådan signalering.

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-04-02 22:07

> Hvorfor bliver du ved at gætte når du ikke ved noget om det?

Hehe, øhh hvordi jeg vel ikke ved det, og håber der er nogen der ved bedre.

> Hvilken modemprotokol kender du der starter med 3 hurtige bip?

Hmm ikke hurtige.. Men mener da at den dytter noget i starten. Det var nu
bare noget der lige slo mig.

> Personligt har jeg aldrig hørt noget udstyr sende sådan signalering.

Okey da.