MC forsikringer
Fra : Finn

Dato : 11-04-02 19:47

Endelig skal jeg til at køre MC igen.
Men hvad med forsikring. ?
Jeg har købt en gammel Suzuki 250 fra 1984 og regner med at det ikke kan
svare sig at kasko forsikre

Hvor får man den bedste forsikring til den billigeste pris ?

Fra : Esben Laursen

Dato : 11-04-02 20:35

> [...]
> svare sig at kasko forsikre
>
> Hvor får man den bedste forsikring til den billigeste pris ?

GF-Forsikring....
nystartet ansvar ca 1800,-

Esben

Fra : uffe.j

Dato : 11-04-02 20:57

Hva' med Runa ell. Bauta. Jeg betaler små 700,- i ansvar for en gl Honda
350.
Men OK jeg er heller ikke nogen årsunge.
Uffe

Fra : Finn Trebbien

Dato : 12-04-02 07:18

Er det selskaberne der hedder Runa og Bauta ?

Fra : Jørgen Winther

Dato : 12-04-02 08:26

"Finn Trebbien" <trebbien@post1.tele.dk> wrote in message
> Er det selskaberne der hedder Runa og Bauta ?

Check www.runa.dk, www.bauta.dk og www.lb.dk - der er krav om medlemsskab af
én eller flere ud af mange mulige foreninger for hvert af de tre selskaber.
Hvis du opfylder kravet, kan du blive kunde hos dem.

Forsikringer kan blive en del billigere, fordi de tre selskaber bruger en
anden regnestok end de fleste andre - de mener nemlig, at den oprindelige
nypris på mc'en er et godt udgangspunkt for prisberegningen, så ældre
modeller (der jo har haft en lav pris i forhold til i dag, da de var nye),
koster kun lidt at forsikre.

--
Jørgen
CB 750 F - af ældre årgang