Genlakering af plankegulve
Fra : Gert Nielsen /PMF

Dato : 11-04-02 20:12

Hej til alle.
Jeg bor i et hus fra ´28 og har nogle lakerede plankegulve (lakeret for ti
år siden m. vandig lak) og de ser ikke alt for godt ud længere ,
kontorstole sand osv. Lakken er væk på flere områder.
Er der nogen der ved om man kan "pletslibe" og derfeterlakere det hele med
et nogenlunde tåleligt resultat?
Jeg gider ikke tømme hele huset.

Venlig hilsen

Gert Nielsen.

"Man skal passe på en markant profil, ikke bli´r til en lang næse"
Erling Olsen.

Fra : Tommy Pedersen

Dato : 12-04-02 22:19

Ja men har du så andre udveje??

Fra : Gert Nielsen /PMF

Dato : 13-04-02 20:14

tommyp@post2.tele.dk writes:
>Ja men har du så andre udveje??

Nej ok jeg kan se hvad du mener.
Det jeg villehave sagt var: jeg gider ikke støve hele huset til, og tømme
alt ud.
Med andre ord slippe over hvor gærdet er lavest