har aldrig fået noget
Fra : Jytte

Dato : 11-04-02 18:48

til mic
Ja, men jeg ville så gerne prøve at forstå. Hvorfor gør han det, han siger
at det MÅSKE tænder ham oppe i øverste hovede. Jeg kan ikke følge ham. Og er
det normalt at man lyver/benækter at man har abdre lyster end den
vanlige!!!!!! på mig virker det som om at det er for besværligt, at kæle
osv. og siger jeg får aligevel ikke et ordentligt samleje ud af det, hvorfor
så gøre noget for sin partner. Det er svært at skrive om dette her. Men jeg
har aldrig tidligere haft disse probl. Og jeg syntes også at det er synd for
ham, men hvis han da bare var åben og ikke løj
MVH Gitte

Fra : Jacob Jensen

Dato : 11-04-02 19:13

....men hvis han da bare var åben og ikke løj

præcis.... kan du ikke få ham til at tale om det? Du har kendt ham i snart
14 år skriver du. Det lyder lidt vildt hvis han ikke vil fortælle dig det,
hvis du spørger!

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 11-04-02 19:56

On Thu, 11 Apr 2002 20:13:01 +0200, "Jacob Jensen" <jayz@mail.dk>
wrote:

> [...]
>14 år skriver du. Det lyder lidt vildt hvis han ikke vil fortælle dig det,

der er ikke nogen der skal udbrede sig om derres privat liv andte ind
på eget initeritiv og bar eta opfordre til det er tæt på det samme !

fut :dk.admin.netikette

- -
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
You've got to be honest to live outside the law (Dylan)
http://www.atlyrics.com/m/marilynmanson/page16.html

Fra : R.O.

Dato : 11-04-02 20:52

"Lirumlarum Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> wrote nonsens in message

[CTRl+X]

> der er ikke nogen der skal udbrede sig om derres privat liv andte ind
> på eget initeritiv og bar eta opfordre til det er tæt på det samme !
>
> fut :dk.admin.netikette

Jeg tror snarere du burde "fut'e" dig selv til den nærmeste folkeskole og
haste tilmelde dig til et dansk stavekursus.

--
/R.O¸ hÉ× #323232

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 12-04-02 01:47

On Thu, 11 Apr 2002 21:52:01 +0200, "R.O."

Sender: punisherolsen@pc66241.stofanet.dk

>Jeg tror snarere du burde "fut'e" dig selv til den nærmeste folkeskole og
>haste tilmelde dig til et dansk stavekursus.

hvis du kikker den her igenem vil du erfare en maglene relevans i dit
indlæg :
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet

samt indlægets karekter er af en sådan art - at jeg tviler på hverken
sunsite eller stofanet - finder det harmonisk med deres kunde:
service- vilkår , hvad jeg vil undersøge nærmere.

hvad der angår din interesse for fut - er det klædeligt at redegøre
for hvorfor man ikke følger den .

MvH

Bo
fut :dk.admin.netmisbrug

- -

Fra : R.O.

Dato : 12-04-02 10:40

"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> wrote IDIOTI
in message news:4uacbu0vbtpu7lassar4sb35alpv0579oh@4ax.com...

[KLIP - RIGHTCLICK => PROPERTIES => HEADER]

> samt indlægets karekter er af en sådan art - at jeg tviler på hverken
> sunsite eller stofanet - finder det harmonisk med deres kunde:
> service- vilkår , hvad jeg vil undersøge nærmere.

Jæj føler mej virkeli truffet! ...plebejerne er i oprør.
Kunne du læse det Chokman? -eller skal jeg få det konverteret til lavere
lixtal?

--
/R.O¸ hÉ× #323232

Fra : Freya

Dato : 12-04-02 11:43

"R.O." <punisherolsen[REMOVE]@hotmail.com> skrev :

>Jæj føler mej virkeli truffet!

Du er da et fjols.

--
Freya

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 12-04-02 15:22

On Fri, 12 Apr 2002 11:40:17 +0200, "R.O."
> [...]

>Jæj føler mej virkeli truffet! ...plebejerne er i oprør.
>Kunne du læse det Chokman? -eller skal jeg få det konverteret til lavere

Det skal jeg ikke kunne sige dig endnu - nu vil jeg lige se hvad Peder
kommer tilbage med , når jeg for fat i ham !
sagen er jo at det er fredag - så det er lidt sent af få konkrete
information både fra stofa -& sunsite.
men ved sunsite har jeg talt med Leif Heinzl men han er jo *bare*
leder over mellem leder , som jeg ser det .
men det er så en anden jeg skal tale med ... men det bliver først på
mandag !
men i hendhold til dine 2 seneste postninger så ser det ikke så skide
godt ud for dig.
Men det er svært at finde nogen service betinhgelser for sunsite - men
jeg er nu temligt sikker på de er der !
Stofa virker også tilsvarene kaotisk i forhold til andre udbyder - men
jeg tviler på at de kan have news og få indlæg igenem til tdc og
sunsite uden at der er stillet et krav til en adfærd der er nogenlunde
lig den der er beskrevet i net ediketten.
men de har så først kontor tid på mandag .
Alt i alt så tager det sin tid - først så hendvender man sig til
pågældene om at regulere adfæden på en henisgtsfuld måde og sætter så
opfølgning til relevant debat forrum -
Når dte så ikke har nogen konstruktiv effekt på posteren i & med han
flamer og ignorere fut & fundas - så klager man først til sunsite :

news@sunsite.dk
for i :
1.) Message-ID: <a94pkm$79f$1@sunsite.dk>
2.) Message-ID: <a96a5n$aro$1@sunsite.dk>
for uetisk opførsel
for person forfølgelse
for at være of topick
for ikke at følge fut
for indtil flere brud på net edikketen
b.la ved fundas brud i gruppen

så er spørgsmålet hvem man konatkter ved stofa ?

også skal man ha alle de andre hjul igang , der kommer så en sags
behandling det tager sin tid .

Du for well en advarsel med tiden , bliver det så ved så klipper de
forbindelsen ..... så kan du oprete en ny- ved en anden udbyder - men
er du først røget af et sted , så er linjen tilsvarene kort ved andre
udbyder.

MvH
Bo

fut :dk.admin.netikette

- -

Fra : R.O.

Dato : 12-04-02 16:05

"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> wrote in message
[KLIP]

Her er så endnu et brud på din kæphest.

> 1.) Message-ID: <a94pkm$79f$1@sunsite.dk>
> [...]

Uhada hva! "net eddiken"... Det lyder bestemt ikke rart hvad dette så end
er.
"Uetisk opførsel" ?? Det bliver bedre og bedre.

Lad mig gætte; du er buskontrollør med stort K.
....men hold dig endelig ikke tilbage. Klag du både til mellem lederen,
dennes vice og topbossen, og fortæl dem præcis hvor meget jeg er efter dig.
Du må hellere bruge ordet "hetz" for størst effekt. Det er H E T Z hvis du
skulle være i tvivl.

Det var så det sidste fra mig. Jeg er sandsynligvis i eksil fra på mandag.

--
/R.O¸ hÉ× #323232

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 12-04-02 19:10

On Fri, 12 Apr 2002 17:04:39 +0200, "R.O."
> [...]

>er.
>"Uetisk opførsel" ?? Det bliver bedre og bedre.

ja det er jo som man tager det , på mig vikrer det efterhånde lidt
dumt - men der var kort behandlings tid på på klage over de 2 første
indlæg og en 3 flame på under 20 timer , det overlader ikke så meget
til fantasien , jeg sender dem bare vider til div abuse - som du
poster dem til !
Go weekend
Mv
Bo

fut :dk.admin.netikette
- -

Fra : Henning

Dato : 12-04-02 16:05

"R.O." <punisherolsen[REMOVE]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Ignorer dog den troll

Trolls lever af at man svarer dem, sult
dem ud af gruppen!

Henning

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 11-04-02 19:54

On Thu, 11 Apr 2002 19:48:09 +0200, "Jytte" <jn@ishoejby.dk> wrote:

>ham, men hvis han da bare var åben og ikke løj
>MVH Gitte

rend mig i røven - du for en klage til din udbyder og måske til
poltiet du skal ikke begynde at kompromitere anden skribnet med privat
mail i et offentligt debat forum.. klage sendt
hvis jeg var dig ville jeg få rydet den mail så hurtigt som jeg ku-
hvis du ikke ved hvordan så spørg i snik.snak så skal du nok få
teknisk vejledning.

Mv
Bo
fut :dk.admin.netikette

- -

Fra : Henning

Dato : 11-04-02 21:12

"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvis jeg var dig ville jeg få rydet den mail så hurtigt som jeg ku-
> hvis du ikke ved hvordan så spørg i snik.snak så skal du nok få

Hej Bo!
Hvad pokker har du gang i??
Der er sku da ikke noget i de foregående indlæg, der
afslører nogen personer, eller opfordre til sligt!
For mig at se, har du læst indlæggene, som fanden læser
Biblen!
Er der nogen der skal cansel et indlæg, er det da dig!
Og jeg ser altså ikke der er sendt en E-mail i gruppen, kun
et ganske almindeligt, fortvivlet indlæg, du bør forholde
dig seriøst til, som både MIC, Jacob og Hanne L. gør!

> Mv
> Bo
> fut :dk.admin.netikette

Der bliver svar på dette også sendt

MVH
Henning
Hvis du Bo, i privat mail til mig, kan forsvare din
fremgangsmåde så jeg kan accepter det, æder jeg
mine ord i mig igen, det er lige før jeg tror, at dit
indlæg er til mudderet og postet her ved en fejl?