Kontakter på Katana 1100 ?
Fra : Henrik

Dato : 11-04-02 17:57

Hej . . .

På venstre side er der 2 kontaker, hvad bruges de til ?

Mvh
Henrik

Fra : bentley

Dato : 09-05-02 23:02

"Henrik" skrev d. 11-04-02 17:57 dette indlæg :
> Hej . . .
>
> På venstre side er der 2 kontaker, hvad bruges de til ?
>
> Mvh
> Henrik
De er til ekstra udstyr så som el opvarmede håndtag på styret..
Jeg leder selv efter en 1100 Katana så hvis du ved hvor der står en så
må du lige give besked.
M.V.H
Brian Mikkelsen "Bentley

http://www.kandu.dk/

Fra : bentley

Dato : 09-05-02 23:03

"Henrik" skrev d. 11-04-02 17:57 dette indlæg :
> Hej . . .
>
> På venstre side er der 2 kontaker, hvad bruges de til ?

> [...]
Jeg ved hvad de er til..
de er til ekstra udstyr så som el varme i håndtagene på styret..
jeg er selv på jagt efter en 1100 Katana..
Så hvis du ser en der er til salg må du meget gerne give besked.
Hilsen Brian "bentley"

http://www.kandu.dk/

Fra : Armand

Dato : 10-05-02 01:30

bentley <bentley.news@kandu.dk> skrev i en

Brian!

Du har lige givet dig selv lejlighed til at udvide dit IT-univers:
Man kan slette indlæg på newsgroups, blot det er ens egne!

Forudsat at du bruger Outlook Express, skal du vælge "meddelese" blandt
mulighederne i linien over ikonerne, herunder der er en "slet
meddelese"-mulighed high-lightet hvis ellers du har markeret et af dine
egne indlæg!

Selvom man sletter på newsgroups forsvinder de indlæg, som du (og jeg
m.fl.) allerede har åbnet og derfor har liggende på egen harddisk, ikke,
hvorfor du ikke sidenhen kan kontrollere uden først at nulstille
nyhedsgruppen og derefter hente alt ind igen (=> excl. de slettede
indlæg), så stol kun på at det virker og andre fremover ikke skal læse
tre ens indlæg fra dig!

Og så er der lige det med, at jo tidligere desto færre behøver at trække
alle tre ind

--
Armand.

Fra : bentley

Dato : 09-05-02 23:02

"Henrik" skrev d. 11-04-02 17:57 dette indlæg :
> Hej . . .
>
> På venstre side er der 2 kontaker, hvad bruges de til ?

> [...]
Jeg ved hvad kontakteren er til..
De er til forskelig former for ekstra udstyr, så som el opvarmede Græb
på styret o.s.v
Jeg ved det fra en salgsbrocure jeg har.
hvis du kender til en Katana 1100 der en til salg er jeg meget
intraseret, det er en fed maskine..

M.V.H
Brian mikkelsen

http://www.kandu.dk/