Xnews problemer
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-04-02 17:21

Når jeg vil sende til en binær gruppe, så popper Xnews
op med nogle fejlkoder.
Nogle gange skriver den noget med at beskeden "exceeds
en eller anden limit", som jeg forstod var i programmet
eller på PCen.
Andre gange en "acces violation i ....".

Jeg har lige erfaret, at min OE gør det samme - altså jeg
kan ikke sende til binære grupper.

Er det mine newsreader/poster eller andet sted det er galt?

Alle forslag modtages med kyshånd ;)

Venligst
Mikael

PS.
Skriv endelig for flere detaljer, fx. screenshots, jeg har
bare ikke tid pt. ;(

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-04-02 18:28

Thu, 11 Apr 2002 18:21:18 +0200, skrev Mikael Nørrelund Andersen
<noerrelund@pc.dk>:

>Nogle gange skriver den noget med at beskeden "exceeds
>en eller anden limit", som jeg forstod var i programmet

Du poster for store filer, lad newsreaderen splitte filer over
225 Kb/3900 linjer.

Har du iøvrigt spørgsmål om TDCs newsserver, så stilles de bedst
i news:tele.internet.news-service.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-04-02 13:53

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:
> Du poster for store filer, lad newsreaderen splitte filer
> over 225 Kb/3900 linjer.

Tak for det, jeg prøver at ændre indstillingerne.

Mvh.
Mikael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-04-02 11:43

"Mikael Nørrelund Andersen"
<noerrelund@pc.dk> skrev:

> Tak for det, jeg prøver at ændre indstillingerne.

Så virker det, OE er også rettet.

/Mikael