Rep.bog til XT550
Fra : OleJ

Dato : 11-04-02 13:31

Kender nogen herinde til hvad man kan få af reparationshåndbog til XT550?
Jeg har prøvet på Haynes hjemmeside, men uden held. Den skal helst være på
engelsk!

//OleJ

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 11-04-02 22:10

Hej Ole

Jeg har selv købt en Clymer til min gamle XT600

Mon ikke den findes til 550'eren også

Købt via nettet hos bentsbilligebilbøger (eller noget i den retning. Prøv
google)

Henrik Damgaard

Fra : Ole Baun

Dato : 11-04-02 22:24

"Henrik Damgaard" <hhd@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mon ikke den findes til 550'eren også
>
> Købt via nettet hos bentsbilligebilbøger (eller noget i den retning. Prøv

Mon ikke du tænker på Birgers Billige Bilbøger
http://www.danbbs.dk/~bbb/b.htm

Ole Baun

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 13-04-02 09:21

> Mon ikke du tænker på Birgers Billige Bilbøger
> http://www.danbbs.dk/~bbb/b.htm
>
> Ole Baun

Yesss, just præcis!

Og han havde også diverse gamle mc-blade (danske og udenlandske) med test
af cyklen. Meget sjov læsning, at se hvad man mente om ens cykel dengang den
lige var kommet på gaden.

Henrik D

Fra : Stenger

Dato : 12-04-02 07:18

Hej Ole

Jeg har fundet "Official Yamaha Factory Service Manual" på følgende side:

http://www.repairmanual.com/

Stenger

<3cb58238$0$11917$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...